Skip to main content

.

Beantwoord

Buitenbundel kosten bellen dec.24/jan25 en toch geen kosten?

• 29 januari 2025
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

JanD
  • Consultant
  • 805 reacties

Beste mensen,

ik zie in de MijnSimyo-app buitenbundelminuten die niets kosten, dat kan ook niet, wat ik zit nog ruim binnen de bundel belminuten, maar worden toch als buiten de bundel gemarkeerd.

Hoe kan dat?

Ik heb wel sinds medio december 2024 internet (tijdelijk) uitgeschakeld, heeft het daar mee te maken of is dat toeval?

Zie bijgaande screendump:

Buiten de bundel belminuten sinds december 2024

Beste antwoord door Groentjuh

Heb je misschien naar 0800-nummers gebeld?

Die vallen buiten de minuten/SMS-bundels, want anders zouden daar minuten van afgaan. Echter kosten ze 0,00 euro/minuut buiten de bundel, dus blijf je daardoor op 0 euro buiten de bundel.

Bekijk originele reactie

4 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4052 reacties
  • antwoord
  • 29 januari 2025

Heb je misschien naar 0800-nummers gebeld?

Die vallen buiten de minuten/SMS-bundels, want anders zouden daar minuten van afgaan. Echter kosten ze 0,00 euro/minuut buiten de bundel, dus blijf je daardoor op 0 euro buiten de bundel.

JanD
  • auteur
  • Consultant
  • 805 reacties
  • 29 januari 2025

Beste ​@Groentjuh dat zoek ik even uit.

Dat was het, ik heb in december naar een 0800…. nummer gebeld precies met het aantal minuten dat als buiten-bundel geregistreerd staat, zo kon ik op de factuur terug zien.

Bedankt voor het meedenken.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 30 januari 2025

Hi ​@JanD,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat ​@Groentjuh je vraag heeft beantwoord. Heel erg bedankt voor je hulp ​@Groentjuh! 😊

Groetjes,
Roeqajja

JanD
  • auteur
  • Consultant
  • 805 reacties
  • 10 februari 2025

Beste ​@Roeqajja zou je s.v.p. even aandacht aan mijn vraag van een week geleden willen bestedenals je tijd hebt?

Ik heb je deze vraag via een PB gesteld.

Bedankt vast voor de moeite.

groeten,

@JanD 

Reageer