Skip to main content

.

Beantwoord

simyo gebruikt MB's van mijn beltegoed ipv mijn bundel, en u heb ik geen bereik, wat nu?

  • 2 augustus 2024
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

Voor mijn vakantie in Duitsland leek het mij handig om een bundel te kopen van 2000 mb voor 12,5. Ik gebruikte deze die dag om tijdens een wandeling een podcast te luisteren. Maar in de avond had ik opeens geen bereik meer te hebben. 

Nu blijkt dus dat mijn beltegoed opeens op is. İk heb slechts 78mbs gebruikt die dag. Mijn bundel teller staat op 1987, maar mijn beltegoed is opeens op 0. Bij verbruik staat dat dit komt doordat ik roaming had aanstaan, maar daar heb ik toch juist die bundel voor??

En nu kan ik de bundel ook niet meer gebruiken omdat ik zonder beltegoed geen bereik heb. İs hier iets fout gegaan???

 

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Hugo de Bruijn,

Bedankt voor je bericht.

Wat gek dat je beltegoed op is terwijl je nog een bundel hebt. Zoals @J.D.L. en @Kaas Berrie aangeven is het mogelijk in je mijn Simyo te controleren waaraan je beltegoed is verbruikt. Bedankt voor jullie hulp! 😊

Heb je hier al gekeken? 

Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie

6 reacties

  • 810 reacties
  • 3 augustus 2024

Via de app of de website kun je precies zien waar de belminuten aan besteed zijn @Hugo de Bruijn , misschien niet op je eigen toestel, maar via een ander toestel 

 


Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 183 reacties
  • 3 augustus 2024
J.D.L. schreef:

 ​​​​​​ “misschien niet op je eigen toestel, maar via een ander toestel” 

 

??? Dat kan toch alleen maar als je een tweede simkaart met het zelfde nummer hebt, bv. voor de telefoon in je auto? 


  • 810 reacties
  • 3 augustus 2024
Kaas Berrie schreef:
J.D.L. schreef:

 ​​​​​​ “misschien niet op je eigen toestel, maar via een ander toestel” 

 

??? Dat kan toch alleen maar als je een tweede simkaart met het zelfde nummer hebt, bv. voor de telefoon in je auto? 

Nee hoor, dat kan op ieder apparaat, als je het betreffende nummer maar ingeeft plus het wachtwoord @Kaas Berrie .

Ik kan via mijn app ook alles van mijn vrouw raadplegen, even haar nummer plus wachtwoord invoeren en klaar is kees.

 


Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 183 reacties
  • 4 augustus 2024
J.D.L. schreef:
Kaas Berrie schreef:
J.D.L. schreef:

 ​​​​​​ “misschien niet op je eigen toestel, maar via een ander toestel” 

 

??? Dat kan toch alleen maar als je een tweede simkaart met het zelfde nummer hebt, bv. voor de telefoon in je auto? 

Nee hoor, dat kan op ieder apparaat, als je het betreffende nummer maar ingeeft plus het wachtwoord @Kaas Berrie .

Ik kan via mijn app ook alles van mijn vrouw raadplegen, even haar nummer plus wachtwoord invoeren en klaar is kees.

 

Dan heb ik de vraag niet goed gelezen @J.D.L. . De vraag van @Hugo de Bruijn is dus (samengevat): “hoe kan het dat mijn beltegoed op is terwijl ik niet gebeld heb maar een podcast heb beluisterd, dus Mb’s had moeten ‘verbruiken’ i.p.v. het beltegoed”.

@Hugo de Bruijn, staat bij u in ḾijnSimyo ‘Internetten in het buitenland’ wel aan? Zo niet dan zou uw beltegoed wel eens aangesproken kunnen worden omdat roaming aanstaat, er dataverbruik is, en u in het buitenland bent. 

En idd @J.D.L. , ik beheer ook twee accounts, dat is geen enkel probleem. 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 5 augustus 2024

Hoi @Hugo de Bruijn,

Bedankt voor je bericht.

Wat gek dat je beltegoed op is terwijl je nog een bundel hebt. Zoals @J.D.L. en @Kaas Berrie aangeven is het mogelijk in je mijn Simyo te controleren waaraan je beltegoed is verbruikt. Bedankt voor jullie hulp! 😊

Heb je hier al gekeken? 

Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley


Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 183 reacties
  • 15 augustus 2024

Jammer, hier geen terugkoppeling van @Hugo de Bruijn .

Als het opgelost is hadden ook wij dat graag geweten, daar leren we allemaal van.


Reageer