Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom krijg ik steeds de melding ''Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'' als ik wil bellen?


Waarom hoor ik steeds "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld” te horen als ik iemand probeer te bellen?

Beste antwoord door Amy

Hoi @Mandylam,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie inderdaad dat @Groentjuh het al goed heeft geraden! Je hebt op dit moment €0,00 aan beltegoed waardoor de simkaart uitgaand geblokkeerd is. Zodra je opwaardeert kan je weer gebruik maken van jouw simkaart 😊.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4053 reacties
  • 4 juni 2024

Heeft u prepaid? Zo ja:

Heeft u nog beltegoed?

Heeft u de afgelopen 6 maanden nog naar iemand gebeld/naar iemand een SMS gestuurd/gebruik gemaakt van internet?

Kunt u de status van uw simkaart via Mijn Simyo eens bekijken?

 

Zo nee:

Kunt u de status van uw simkaart via Mijn Simyo eens bekijken?


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2416 reacties
  • antwoord
  • 5 juni 2024

Hoi @Mandylam,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie inderdaad dat @Groentjuh het al goed heeft geraden! Je hebt op dit moment €0,00 aan beltegoed waardoor de simkaart uitgaand geblokkeerd is. Zodra je opwaardeert kan je weer gebruik maken van jouw simkaart 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer