Beantwoord
Hoe kan ik voicemail aanzetten en instellen?
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben een nieuwe klant van Simyo en probeer al dagen lang mijn voicemail aan te zetten zodat ik een welkomstbericht kan inspreken. Als ik 12331 bel, krijg ik steeds te horen dat mijn voicemail wordt aangezet, hetgeen enige minuten kan duren, waarna de verbinding wordt verbroken. Ik ben inmiddels al ruim een week, ipv een paar minuten, verder en nog steeds krijg ik dezelfde melding te horen. Heb in een eerdere post van iemand anders op jullie forum gelezen dat ik de telefoon uit en aan moet zetten. Ook dat heb ik tevergeefs geprobeerd. Ik vind het heel erg vervelend dat zoiets simpels niet kan/lukt. Wat mij echter nog veel meer stoort, is dat ik jullie op 9 september jl. ook hierover heb gemaild en tot op heden nog geen reactie heb ontvangen, terwijl jullie aangeven dat jullie binnen 3 dagen reageren. Voordat ik klant werd bij jullie, heb ik een maand geleden ook per mail een vraag gesteld. Daar heb ik nooit antwoord op gekregen, maar besloot jullie toch het voordeel van de twijfel te geven. Door de gehele gang van zaken begin ik er spijt van te krijgen dat ik bij jullie een nieuw nummer heb aangevraagd. Ik ben benieuwd of en binnen hoeveel tijd mijn simpele vraag via het forum wordt beantwoord.
Ik ben een nieuwe klant van Simyo en probeer al dagen lang mijn voicemail aan te zetten zodat ik een welkomstbericht kan inspreken. Als ik 12331 bel, krijg ik steeds te horen dat mijn voicemail wordt aangezet, hetgeen enige minuten kan duren, waarna de verbinding wordt verbroken. Ik ben inmiddels al ruim een week, ipv een paar minuten, verder en nog steeds krijg ik dezelfde melding te horen. Heb in een eerdere post van iemand anders op jullie forum gelezen dat ik de telefoon uit en aan moet zetten. Ook dat heb ik tevergeefs geprobeerd. Ik vind het heel erg vervelend dat zoiets simpels niet kan/lukt. Wat mij echter nog veel meer stoort, is dat ik jullie op 9 september jl. ook hierover heb gemaild en tot op heden nog geen reactie heb ontvangen, terwijl jullie aangeven dat jullie binnen 3 dagen reageren. Voordat ik klant werd bij jullie, heb ik een maand geleden ook per mail een vraag gesteld. Daar heb ik nooit antwoord op gekregen, maar besloot jullie toch het voordeel van de twijfel te geven. Door de gehele gang van zaken begin ik er spijt van te krijgen dat ik bij jullie een nieuw nummer heb aangevraagd. Ik ben benieuwd of en binnen hoeveel tijd mijn simpele vraag via het forum wordt beantwoord.
Beste antwoord door Ernst
Hoi Nalini, welkom op het Simyo forum!
Hier dan de door Friesian reeds aangekondigde moderator :o
Ik heb je vraag even verplaatst naar het subforum Bellen. Volgens mij kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag zo makkelijker jouw vraag en mijn antwoord vinden.
Om je voicemail aan te zetten bel je inderdaad met 12331, net zoals je 12339 belt om het uit te zetten. Om het in te stellen bel je 1233, het algemene voicemailnummer.
Voor de volledigheid plaats ik hier nog even alle menu opties waaruit je kan kiezen als je 1233 belt:
Optie 1:Begroetingen
• Beluisteren (1)
• Nieuwe begroeting inspreken(2)
• Begroetingenlijst (3)
Optie 2: Instellingen
• Toegangscode instellen(1)
• Datum/ tijd(2)
• Ontvangst sms(3)
• Meer instellingen(4)
• Sms bij gemiste oproep(5)
• Herinnerings sms bij voicemail(6)
Optie 3: Berichten
• Berichten beluisteren(1)
• Inspreken van bericht met voicemail-direct
Optie 9: Taal
• Nederlands(1)
• Engels (2)
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Bekijk originele reactieHier dan de door Friesian reeds aangekondigde moderator :o
Ik heb je vraag even verplaatst naar het subforum Bellen. Volgens mij kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag zo makkelijker jouw vraag en mijn antwoord vinden.
Om je voicemail aan te zetten bel je inderdaad met 12331, net zoals je 12339 belt om het uit te zetten. Om het in te stellen bel je 1233, het algemene voicemailnummer.
Voor de volledigheid plaats ik hier nog even alle menu opties waaruit je kan kiezen als je 1233 belt:
Optie 1:Begroetingen
• Beluisteren (1)
• Nieuwe begroeting inspreken(2)
• Begroetingenlijst (3)
Optie 2: Instellingen
• Toegangscode instellen(1)
• Datum/ tijd(2)
• Ontvangst sms(3)
• Meer instellingen(4)
• Sms bij gemiste oproep(5)
• Herinnerings sms bij voicemail(6)
Optie 3: Berichten
• Berichten beluisteren(1)
• Inspreken van bericht met voicemail-direct
Optie 9: Taal
• Nederlands(1)
• Engels (2)
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.