Beantwoord
Waarom heb ik een slechte verbinding?
Beste Simyo mensen,
Waarom is mijn verbinding van dag 1 zo slecht?
Om de haveklap heb ik geen data verbinging. En als ik bel en mogelijk eens verbinding krijg, word ik er weer uitgegooid.
De gebelde krijgt dan te horen dat er geen verbinding met het netwerk is. Ik ga dan denken dat het expres is. Ik moet weer bellen en simyo heeft weer een starttarief te pakken.
Of als ik gebeld word, neem ik op en de verbinding is weg.
Ik kom van Kpn en heb er nooit last van gehad. Bij huis staat nog geen kilometer verderop een giga antenne van kpn.
Hoezo niet een tweederangslijntje van kpn?
Als simyo mij als klant wil behouden wil ik niet een tweederangs gevoel over houden van deze K@#$^verbinding.
Ik wil kunnen bellen en gebeld worden. Dat is dus nu niet zo.
Wat gaat Simyo hier aan doen?
Rita
Waarom is mijn verbinding van dag 1 zo slecht?
Om de haveklap heb ik geen data verbinging. En als ik bel en mogelijk eens verbinding krijg, word ik er weer uitgegooid.
De gebelde krijgt dan te horen dat er geen verbinding met het netwerk is. Ik ga dan denken dat het expres is. Ik moet weer bellen en simyo heeft weer een starttarief te pakken.
Of als ik gebeld word, neem ik op en de verbinding is weg.
Ik kom van Kpn en heb er nooit last van gehad. Bij huis staat nog geen kilometer verderop een giga antenne van kpn.
Hoezo niet een tweederangslijntje van kpn?
Als simyo mij als klant wil behouden wil ik niet een tweederangs gevoel over houden van deze K@#$^verbinding.
Ik wil kunnen bellen en gebeld worden. Dat is dus nu niet zo.
Wat gaat Simyo hier aan doen?
Rita
Beste antwoord door Kim
Hoi FritzenFreddie,
Wat vervelend om te horen dat je bereik niet optimaal is 😞 Graag ga ik kijken hoe ik je hiermee kan helpen!
Wat allereerst belangrijk is om te weten is dat wij van precies hetzelfde netwerk gebruik maken als KPN, het is technisch niet mogelijk om klanten voorrang te geven op het netwerk of iets dergelijks.
Om te achterhalen wat de oorzaak is van de problemen met je verbinding, zou ik ten eerste graag willen weten wat er gebeurt wanneer je je simkaart eens in een andere telefoon plaatst, dit om na te gaan of het aan het netwerk ligt of misschien aan je telefoon.
Blijft het probleem bestaan in een andere telefoon, dan hoor ik graag van je op welke postcode dit het geval is en:
- Heb je deze problemen zowel via 2G als 3G (in de meeste telefoons kan je via de Instellingen in je telefoon je telefoon vastzetten op 'alleen 2G' (GSM) of 'alleen 3G' (WCDMA/UMTS))?
- En zowel binnen als buiten?
Ik verneem graag je bevindingen om je verder te kunnen helpen! 🙂
Bekijk originele reactieWat vervelend om te horen dat je bereik niet optimaal is 😞 Graag ga ik kijken hoe ik je hiermee kan helpen!
Wat allereerst belangrijk is om te weten is dat wij van precies hetzelfde netwerk gebruik maken als KPN, het is technisch niet mogelijk om klanten voorrang te geven op het netwerk of iets dergelijks.
Om te achterhalen wat de oorzaak is van de problemen met je verbinding, zou ik ten eerste graag willen weten wat er gebeurt wanneer je je simkaart eens in een andere telefoon plaatst, dit om na te gaan of het aan het netwerk ligt of misschien aan je telefoon.
Blijft het probleem bestaan in een andere telefoon, dan hoor ik graag van je op welke postcode dit het geval is en:
- Heb je deze problemen zowel via 2G als 3G (in de meeste telefoons kan je via de Instellingen in je telefoon je telefoon vastzetten op 'alleen 2G' (GSM) of 'alleen 3G' (WCDMA/UMTS))?
- En zowel binnen als buiten?
Ik verneem graag je bevindingen om je verder te kunnen helpen! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.