Beantwoord
Ik word vaak gebeld door een anonieme beller
Sinds twee weken word ik elke dag, meerdere malen per dag door een anonieme beller gebeld. Dit terwijl ik geregistreerd sta bij bel me niet service.
Gisteren probeerde ik op te nemen alleen was er niemand aan de lijn. De telefoon gaat meestal ook maar een keer over.
Wat kan ik hieraan doen?
Gisteren probeerde ik op te nemen alleen was er niemand aan de lijn. De telefoon gaat meestal ook maar een keer over.
Wat kan ik hieraan doen?
Beste antwoord door Ernst
Hoi suzi,
Ik ben bang dat ik me voor de oorzaak bij Scotsman moet voegen, helaas 😞 Qua "Wat kan ik hieraan doen?" niet helemaal.
Als je 10 momenten kunt geven waarop er verbinding is geweest (dat je hebt opgenomen), met dag/datum/tijdstip, kunnen we een onderzoek laten instellen naar de beller, en wanneer achterhaald, deze vriendelijk vragen of hij/zij wil stoppen.
Overigens duurt het verwerken van je gegevens bij het bel-me-niet register een tijdje, dus als je sinds kort aangemeld bent, kan het zijn dat het daar aan ligt.
Ik garandeer niets, maar het is wellicht een mogelijkheid.
@Scotsman; dank voor het meedenken!
Bekijk originele reactieIk ben bang dat ik me voor de oorzaak bij Scotsman moet voegen, helaas 😞 Qua "Wat kan ik hieraan doen?" niet helemaal.
Als je 10 momenten kunt geven waarop er verbinding is geweest (dat je hebt opgenomen), met dag/datum/tijdstip, kunnen we een onderzoek laten instellen naar de beller, en wanneer achterhaald, deze vriendelijk vragen of hij/zij wil stoppen.
Overigens duurt het verwerken van je gegevens bij het bel-me-niet register een tijdje, dus als je sinds kort aangemeld bent, kan het zijn dat het daar aan ligt.
Ik garandeer niets, maar het is wellicht een mogelijkheid.
@Scotsman; dank voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.