Skip to main content

.

Beantwoord

Internet op HTC Windows phone 8s

  • 27 december 2012
  • 13 reacties
  • 16286 Bekeken

Best Simyo,

Ik heb pas geleden een abonnement afgesloten bij jullie incl. mobiel internet.
Na wat gezocht te hebben op jullie forum heb ik een APN voor internet aangemaakt.
Met als APN : internet en proxyserver (URL) : 0.0.0.0 en proxypoort : 80.
Na deze instellingen te hebben ingevoerd doet mijn mobiele internet het niet, op whatsapp na, die doet het wel.
De browser, twitter, facebook en de rest van de apps of functies die gebruik maken van internet herkennen geen internet verbinding.
Kunnen jullie mij helpen dit probleem op te lossen ? (ik maak gebruik van een HTC Windows Phone 8s)

gr.

Beste antwoord door Queenie1

Hoi Timtom8,

Vervelend dat het niet werkt. Je toestel moet handmatig worden ingesteld. Kan je het type HTC toestel aan mij doorgeven? Dit kan bijvoorbeeld een Desire, Legend, Wildfire etc. zijn. Met deze gegevens kan ik je de juiste instellingen toesturen.
Bekijk originele reactie

13 reacties

koorelle
Forum|alt.badge.img+8
  • Erelid
  • 1764 reacties
  • 27 december 2012
Volgens mij is er hier op het forum een topic waarin voor verschillende systemen uitgelegd wordt hoe je e.e.a. dient in te stellen.

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
  • 27 december 2012
dat klopt, maar hier worden vrijwel alle besturingssystemen genoemd, behalve het windows phone 8 besturingssysteem.
ik denk dat dit komt omdat dit besturingssysteem vrij nieuw is.

koorelle
Forum|alt.badge.img+8
  • Erelid
  • 1764 reacties
  • 27 december 2012
Jammer dat ik je niet kan helpen.
Misschien dat er een andere Simyo gebruiker met hetzelfde systeem uitkomst kan brengen?

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
  • 27 december 2012
ja, toch bedankt in ieder geval !

ik heb ondertussen mijn telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen (hard reset) en dit heeft geen enkel effect gehad.

koorelle
Forum|alt.badge.img+8
  • Erelid
  • 1764 reacties
  • 27 december 2012
Is er geen mogelijkheid dat het toestel automatisch de juiste gegevens instelt?
I.p.v. handmatig.
Ik meen me zoiets te herinneren na mijn zoektocht op Google?
Of was het wishful thinking van me.

  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
  • 27 december 2012
Ja ik heb dat al geprobeerd maar kreeg dit als antwoord : Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo

Queenie1
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 43 reacties
  • antwoord
  • 3 januari 2013
Hoi Timtom8,

Vervelend dat het niet werkt. Je toestel moet handmatig worden ingesteld. Kan je het type HTC toestel aan mij doorgeven? Dit kan bijvoorbeeld een Desire, Legend, Wildfire etc. zijn. Met deze gegevens kan ik je de juiste instellingen toesturen.

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
  • 6 februari 2013
Ja ik heb dat al geprobeerd maar kreeg dit als antwoord : Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support. /Simyo


Hoi timtom8,

Heb je inmiddels internet op je HTC Windows Phone 8S? Zo ja, hoe is je dit gelukt?

Ik nog niet, ik had een moderator een berichtje gestuurd aan de hand van zijn standaard bericht. Vervolgens die stappen gevolgd, maar internet doet het bij mij nog steeds niet op mijn HTC Windows Phone 8S.

Ik vind dit echt slecht, ik betaal € 5,- per maand voor mijn internetbundel en ik word niet eens normaal geholpen om internet aan de praat te krijgen. Windows Phone 8 is dan wellicht wat aan de nieuwe kant, providers zouden hiervan op de hoogte moeten zijn. En die standaard berichtjes door de moderators op dit forum slaat nergens op.

Groetjes Caroline

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
  • 7 februari 2013
Hoi Caroline2302,

Volgens onze gegevens maak je wel verbinding met internet via ons netwerk. Ik zie dat je per email ook instellingen toegestuurd hebt gekregen. Wij zijn een sim only provider en kennen helaas niet van ieder toestel de menustructuur. De internet instellingen zijn algemeen en hetzelfde. Mocht het daarom nog niet werken, raad ik je aan even langs een telefoonwinkel te gaan met onze instellingen. Zij kunnen je dan waarschijnlijk wel vertellen wat er nog niet goed ingesteld staat in je toestel.

Groetjes,

Alex

  • Startend Simyaan
  • 21 reacties
  • 6 maart 2013
Ik neem aan dat het is opgelost, maar voor de mensen die het niet lukt. Er is ook een app beschikbaar genaamd Verbindingsinstellingen van HTC waar je gewoon de provider uit een lijst kan kiezen en simyo staat er ook bij. Dan stelt hij alles voor je in.

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 4233 reacties
  • 8 maart 2013
Hoi CokeZero,

Bedankt voor je Tip voor de andere gebruikers.

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
  • 4 april 2013
Hey CokeZero. 
Bedankt voor de tip. Na een hele ochtend klooien was die app de oplossing. Profiel Simyo gekozen en even later werkte het internet eindelijk. Goeie tip voor alle HTC-windows 7 gebruikers dus

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
  • 8 april 2013
Hoi weerrolf,

Bedankt dat je laat weten dat de tip van CokeZero heeft gewerkt.

Groetjes,

Alex

Reageer