Best Simyo,
Ik heb pas geleden een abonnement afgesloten bij jullie incl. mobiel internet.
Na wat gezocht te hebben op jullie forum heb ik een APN voor internet aangemaakt.
Met als APN : internet en proxyserver (URL) : 0.0.0.0 en proxypoort : 80.
Na deze instellingen te hebben ingevoerd doet mijn mobiele internet het niet, op whatsapp na, die doet het wel.
De browser, twitter, facebook en de rest van de apps of functies die gebruik maken van internet herkennen geen internet verbinding.
Kunnen jullie mij helpen dit probleem op te lossen ? (ik maak gebruik van een HTC Windows Phone 8s)
gr.
Beantwoord
Internet op HTC Windows phone 8s
Beste antwoord door Queenie1
Hoi Timtom8,
Vervelend dat het niet werkt. Je toestel moet handmatig worden ingesteld. Kan je het type HTC toestel aan mij doorgeven? Dit kan bijvoorbeeld een Desire, Legend, Wildfire etc. zijn. Met deze gegevens kan ik je de juiste instellingen toesturen.
Bekijk originele reactieVervelend dat het niet werkt. Je toestel moet handmatig worden ingesteld. Kan je het type HTC toestel aan mij doorgeven? Dit kan bijvoorbeeld een Desire, Legend, Wildfire etc. zijn. Met deze gegevens kan ik je de juiste instellingen toesturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.