Beste forummers,
Ik ben mijn mobiel verloren en ik vroeg mij af of het misschien mogelijk is om deze op te sporen via mijn simyo simkaart, weet iemand of dit mogelijk is? Alvast bedankt
Beantwoord
Telefoon opsporen via sim, kan Simyo dat?
Beste antwoord door Scotsman
Of dat mogelijk is hangt niet van de simkaart af maar van de telefoon. Als je bijvoorbeeld een iPhone hebt, dan kan je Find My iPhone aanzetten. Dan kan je de locatie van de iPhone op een ander iOS of OS X apparaat zien. Of zoiets ook voor Android bestaat weet ik niet (geen ervaring).
Telecombedrijven kunnen vaststellen met welke van hun masten een mobiele telefoon contact heeft, maar die informatie wordt voor zover ik weet niet vrijgegeven, behalve aan officiele opsporingsinstanties zoals de politie.
Bekijk originele reactieTelecombedrijven kunnen vaststellen met welke van hun masten een mobiele telefoon contact heeft, maar die informatie wordt voor zover ik weet niet vrijgegeven, behalve aan officiele opsporingsinstanties zoals de politie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.