Hallo,
Hoe kan het zijn dat als je een Nokia 108 wilt kopen in de shop er nog eens een thuiskopieheffing op de prijs komt? Het voordeel van de aanschaf valt dan volledig weg. Bol.com of Kijkshop zijn dan even duur of zelfs goedkoper! Ik vind het jammer dat er zo weinig voordeel voor een trouwe Simyo klant op een dergelijk toestel zit.
m vr gr.
Apple
Beantwoord
Waarom komt er nog een thuiskopieheffing op de Nokia 108?
Beste antwoord door Naomi
Hoi Apple en stn,
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Overige telefoons. Andere klanten met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)
Een thuiskopieheffing is verplicht. Deze komt standaard bij een aankoop van een telefoon. Als je een telefoon bestelt, dan zie je in het ‘winkelmandje’ wat je in totaal betaald. Daar staat ook hoeveel de telefoon kost, de thuiskopieheffing is, de verzendkosten en de korting.
Ik begrijp dat je het voordeel als Simyo klant weinig vindt. Voor nu komt er geen aanpassing. Ik ga het meenemen en wie weet komt er nog een verandering.
Is je vraag beantwoord?
Bekijk originele reactieJe topic heb ik verplaatst naar het subforum Overige telefoons. Andere klanten met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)
Een thuiskopieheffing is verplicht. Deze komt standaard bij een aankoop van een telefoon. Als je een telefoon bestelt, dan zie je in het ‘winkelmandje’ wat je in totaal betaald. Daar staat ook hoeveel de telefoon kost, de thuiskopieheffing is, de verzendkosten en de korting.
Ik begrijp dat je het voordeel als Simyo klant weinig vindt. Voor nu komt er geen aanpassing. Ik ga het meenemen en wie weet komt er nog een verandering.
Is je vraag beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.