Beste Simyo,
Echt slecht dat na zoveel klagers (zie ik als nieuweling nu heel erg vaak voorbij komen en heb hetzelfde probleem voor mijn Windows Phone, erg frustrerend, nu moet ik elke keer inloggen op de website zelf, erg ouderwets en niet meer van deze tijd SIMYO!) er nog steeds geen app is voor Prepaid gebruikers. Zo achterhaalt van Simyo en het word echt eens tijd dat Simyo naar deze klanten gaat luisteren! Hoe moeilijk is dat om ook voor Prepaid klanten een app te hebben met dezelfde functie's als de Sim Only abonnementen. En waarom wordt hier wel reclame mee gemaakt op jullie website! Niet professioneel en nogmaals erg slecht! Is geen goede reclame voor jullie!
Ik hoor graag zsm dat er een prepaid app voor Windows Phone, Android, IPhone etc uit komt. Ik zie al heel lang staan dat hier aan gewerkt wordt, maar zie nog steeds niets voorbij komen, niet echt klantvriendelijk. Dat deze er nog steeds niet is, is niet meer van deze tijd SIMYO!
Met vriendelijke groet,
Holliebal
Beantwoord
Waarom is er na zoveel klagen nog steeds geen app voor prepaid gebruikers?
Beste antwoord door Tiury
Hoi Holliebal,
Er is helaas over dit onderwerp een heleboel gesproken zoals je hierboven al aangeeft. De Simyo app is er voor prepaid gebruikers, alleen niet voor Windows Phone gebruikers met een prepaid aansluiting. Er zijn genoeg afwegingen gemaakt om dit wel of niet te doen.
Helaas is het percentage klanten dat een Windows Phone gebruikt erg klein, zéker in combinatie met een prepaid simkaart. Dat is niet leuk om te horen en voor mij om te vertellen, maar ik hoop dat je de afweging dan beter begrijpt.
Dit is ook de reden dat de bovenstaande 'filosofie' niet opgaat. We hebben gekozen voor een nieuw forum en een nieuwe Mijn Simyo omgeving met een stuk meer opties dan voorheen. Hier kan een véél groter deel van onze klanten plezier van hebben.
Mijn beste advies is in dit geval om een snelkoppeling te maken naar Mijn Simyo op je telefoon. De mobiele versie van Mijn Simyo werkt wel op je telefoon en hier staat nagenoeg alle informatie over je prepaid die je ook in de app kunt vinden.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het reageren Raytje en Friesian.
Bekijk originele reactieEr is helaas over dit onderwerp een heleboel gesproken zoals je hierboven al aangeeft. De Simyo app is er voor prepaid gebruikers, alleen niet voor Windows Phone gebruikers met een prepaid aansluiting. Er zijn genoeg afwegingen gemaakt om dit wel of niet te doen.
Helaas is het percentage klanten dat een Windows Phone gebruikt erg klein, zéker in combinatie met een prepaid simkaart. Dat is niet leuk om te horen en voor mij om te vertellen, maar ik hoop dat je de afweging dan beter begrijpt.
Friesian schreef:
Simyo heeft geinvesteerd in een nieuwe app en een nieuw forum.
Met dat geld hadden ze de app en het forum ook voor alle windows foon gebruikers werkzaam kunnen maken.
Ze hadden zelfs nog geld overgehouden.
Maar ik ben niet degene die beslist bij Simyo, alleen in zoverre was de TS en de overige windows foon gebruikers ook geholpen.
Met dat geld hadden ze de app en het forum ook voor alle windows foon gebruikers werkzaam kunnen maken.
Ze hadden zelfs nog geld overgehouden.
Maar ik ben niet degene die beslist bij Simyo, alleen in zoverre was de TS en de overige windows foon gebruikers ook geholpen.
Dit is ook de reden dat de bovenstaande 'filosofie' niet opgaat. We hebben gekozen voor een nieuw forum en een nieuwe Mijn Simyo omgeving met een stuk meer opties dan voorheen. Hier kan een véél groter deel van onze klanten plezier van hebben.
Mijn beste advies is in dit geval om een snelkoppeling te maken naar Mijn Simyo op je telefoon. De mobiele versie van Mijn Simyo werkt wel op je telefoon en hier staat nagenoeg alle informatie over je prepaid die je ook in de app kunt vinden.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het reageren Raytje en Friesian.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.