Ik ben al jaren klant van Simyo en heb een nieuw toestel besteld in de Simyo shop.
Hier is echter de klantkorting niet berekend.
Hoe kan ik alsnog aanspraak maken op deze korting?
Beantwoord
Waarom is er geen korting verrekend bij bestellen nieuw toestel?
Beste antwoord door Tiury
Hoi Ed., welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat leuk om te horen dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht bij Simyo. Het is wel jammer dat we niet de korting hebben meegenomen voordat je de telefoon afrekende. Ik zou graag voor je uit hoe dit komt, echter hier heb ik wel het ordernummer voor nodig. Dit nummer ziet er als volgt uit: SY-O(7 cijfers). Ik hoor het van je!
Groetjes, Tiury
@Raytje; FYI: Omdat we een Sim only provider zijn, bieden we de telefoons los aan en verrekenen we de korting meteen bij de aankoop. Hier komen geen Simyo facturen aan te pas 🙂.
Bekijk originele reactieWat leuk om te horen dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht bij Simyo. Het is wel jammer dat we niet de korting hebben meegenomen voordat je de telefoon afrekende. Ik zou graag voor je uit hoe dit komt, echter hier heb ik wel het ordernummer voor nodig. Dit nummer ziet er als volgt uit: SY-O(7 cijfers). Ik hoor het van je!
Groetjes, Tiury
@Raytje; FYI: Omdat we een Sim only provider zijn, bieden we de telefoons los aan en verrekenen we de korting meteen bij de aankoop. Hier komen geen Simyo facturen aan te pas 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.