Hallo, ik heb nog een oud Samsung toestelletje liggen die ik graag simlockvrij wil maken, het was een Simyo prepaid telefoon.
Hoe kom ik aan de unlock code voor deze telefoon?
Beantwoord
Toestel simlock vrij maken
Beste antwoord door Dries
Hoi Wibo,
Welkom op het forum :)
Wat voor oude Samsung telefoon (type) heb je dan precies? Heb je die telefoon bij ons in de telefoonshop gekocht? Zo ja, wanneer heb je dat gedaan?
Als je de telefoon bij ons hebt aangeschaft, ontvang ik graag het IMEI-nummer van je telefoon. Die kun je in een privébericht naar mij toesturen. Ik zal je telefoon dan controleren en een code opvragen om je telefoon simlockvrij te maken.
Als je de telefoon bij een andere provider hebt gekocht, zul je contact moeten opnemen met die provider. Zij zullen je dan de code doorgeven om je telefoon simlockvrij te maken.
Heb ik je dat zo goed uitgelegd of heb je misschien nog ergens vragen over?
@Friesian, bedankt voor het meedenken!
Bekijk originele reactieWelkom op het forum :)
Wat voor oude Samsung telefoon (type) heb je dan precies? Heb je die telefoon bij ons in de telefoonshop gekocht? Zo ja, wanneer heb je dat gedaan?
Als je de telefoon bij ons hebt aangeschaft, ontvang ik graag het IMEI-nummer van je telefoon. Die kun je in een privébericht naar mij toesturen. Ik zal je telefoon dan controleren en een code opvragen om je telefoon simlockvrij te maken.
Als je de telefoon bij een andere provider hebt gekocht, zul je contact moeten opnemen met die provider. Zij zullen je dan de code doorgeven om je telefoon simlockvrij te maken.
Heb ik je dat zo goed uitgelegd of heb je misschien nog ergens vragen over?
@Friesian, bedankt voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.