Ik heb sinds een paar weken geen WIFI meer thuis bij mijn Samsung Galaxy A3 2016.
Hij heeft het voorheen altijd gedaan. Heb deze telefoon ook nog maar een jaar.
Ik heb gelezen dat de Galaxy A3 heel veel problemen geeft met WIFI.
Het is alleen maar thuis, bij andere krijg ik wel gewoon WIFI. En alle andere apparaten hier thuis
hebben wel WIFI-verbinding.
Heb van alles al geprobeerd. Router uitgezet, wifi-netwerk vergeten en opnieuw ingelogd,
router gereset.
Maar niks helpt!
Ik hoop dat hier iemand er een antwoord op weet.
Beantwoord
Ik krijg geen WIFI verbinding meer thuis met mijn Samsung Galaxy A3. Wat nu?
Beste antwoord door Samantha
Hoi Joyce83,
Welkom op het Simyo forum :)
Wat ontzettend vervelend dat je telefoon geen verbinding meer maakt met je wifi thuis. Ik hoop dat je iets hebt aan de tips die Wimj12, Friesian en Ray je hebben gegeven.
Als dit niet werkt, raad ik je aan om even contact op te nemen met de leverancier van je telefoon of met de provider van je wifi-router. Wij kunnen je helaas alleen verder helpen met problemen met je simkaart. Je wifi-verbinding staat hier helemaal los van, daar heb je geen simkaart voor nodig.
Waarschijnlijk verbruik je in deze situatie meer MB's van je mobiele internet. Gelukkig heb je deze maand 1000 MB extra gekregen van ons voor je Simyaardag, zodat je dit nog een beetje op kunt vangen. Op dit moment kun je deze maand nog 1009 MB gebruiken.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
@ Ray, Wimj12, en Friesian, Heel erg bedankt voor het meedenken 😃
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo forum :)
Wat ontzettend vervelend dat je telefoon geen verbinding meer maakt met je wifi thuis. Ik hoop dat je iets hebt aan de tips die Wimj12, Friesian en Ray je hebben gegeven.
Als dit niet werkt, raad ik je aan om even contact op te nemen met de leverancier van je telefoon of met de provider van je wifi-router. Wij kunnen je helaas alleen verder helpen met problemen met je simkaart. Je wifi-verbinding staat hier helemaal los van, daar heb je geen simkaart voor nodig.
Waarschijnlijk verbruik je in deze situatie meer MB's van je mobiele internet. Gelukkig heb je deze maand 1000 MB extra gekregen van ons voor je Simyaardag, zodat je dit nog een beetje op kunt vangen. Op dit moment kun je deze maand nog 1009 MB gebruiken.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
@ Ray, Wimj12, en Friesian, Heel erg bedankt voor het meedenken 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.