Beantwoord
Waarom krijg ik telkens de melding verificatiefout te zien?
ik heb een Samsung Galaxy mini 3 en telkens komt er op te staan Vericatiefout wat nu?
Beste antwoord door Sean
Hoi Plantage,
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat deze foutmelding telkens op je telefoon verschijnt. Ik ben ook benieuwd of je deze melding krijgt wanneer je verbinding met Wi-Fi probeert te maken.
Zo ja, heb je dit probleem met één of meerdere verbindingen? Als het om één verbinding gaat, dan is het slim om je router een keer te resetten. Als dit niet helpt, probeer dan de tip van Franswon!
Heb je problemen met meerdere Wi-Fi verbindingen, kijk dan de instellingen van je telefoon goed na en neem indien nodig contact op met je leverancier.
Ik hoor het graag als je hierover nog vragen hebt!
Groetjes,
Sean
@Franswon, bedankt voor je hulp!
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat deze foutmelding telkens op je telefoon verschijnt. Ik ben ook benieuwd of je deze melding krijgt wanneer je verbinding met Wi-Fi probeert te maken.
Zo ja, heb je dit probleem met één of meerdere verbindingen? Als het om één verbinding gaat, dan is het slim om je router een keer te resetten. Als dit niet helpt, probeer dan de tip van Franswon!
Heb je problemen met meerdere Wi-Fi verbindingen, kijk dan de instellingen van je telefoon goed na en neem indien nodig contact op met je leverancier.
Ik hoor het graag als je hierover nog vragen hebt!
Groetjes,
Sean
@Franswon, bedankt voor je hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.