Vanochtend, nadat mijn mobieltje de hele nacht in de sluimerstand had gestaan, had ik geen wifi, gebeurt wel vaker.
Ik ga dan altijd naar instellingen - wifi en dan even op Ziggo tikken/verbinden en dan wordt de wifi actief.
Ik zag wel, dat er plotseling iets anders stond, wat ik al had aangeraakt en plotseling kwam de melding " verificatiefout opgetreden ".
Ik zie nu het volgende op mijn mobiel staan :
Ziggo - verificatiefout opgetreden
Ziggo 92418
Beveiligd (WPS beschikbaar ).
Ik heb de wifi een aantal keren uit en aan gedaan, maar geen resultaat.
Ook het toestel heb ik uitgedaan en daarna weer aangedaan, helaas het probleem is nog steeds hetzelfde.
De bekende melding " Je internetverbinding lijkt niet goed te werken " verschijnt ook.
Ik denk dat het probleem bij Ziggo ligt, maar misschien is er wel iemand op dit forum die mij even kan Helpen ???
Wie kan mij even helpen? Hartelijk bedankt.
Beantwoord
Mijn internetverbinding werkt niet, wat moet ik doen?
Beste antwoord door sporten
Het probleem is opgelost.
Ziggo heeft gebeld.
Je moet naar wifi gaan, dan Ziggo 92418 aantikken , vervolgens het wachtwoord intikken en voilà, het werkt weer.
Heel fijn.
Het was inderdaad een fluitje van een cent, maar ja, je moet het maar weten.
Bedankt voor jullie reactie.
Bekijk originele reactieZiggo heeft gebeld.
Je moet naar wifi gaan, dan Ziggo 92418 aantikken , vervolgens het wachtwoord intikken en voilà, het werkt weer.
Heel fijn.
Het was inderdaad een fluitje van een cent, maar ja, je moet het maar weten.
Bedankt voor jullie reactie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.