Beantwoord
Mijn Samsung Galaxy S4 blijft aangeven; SIM-kaart verwijderd, wat moet ik doen?
Mijn Samsung Galaxy S4 blijft aangeven; SIM-kaart verwijderd; Kan uw SIM-kaart niet detecteren. Uw apparaat wordt opnieuw gestart om uw SIM-kaart te controleren.
De enige optie wat ik dan heb is; Herstarten.
Dit is heel vervelend, en het gebeurt de laatste dagen alleen maar vaker.
Ik heb de simkaart al een paar keer er opnieuw in gedaan.
Enig idee hoe dit opgelost kan worden?
De enige optie wat ik dan heb is; Herstarten.
Dit is heel vervelend, en het gebeurt de laatste dagen alleen maar vaker.
Ik heb de simkaart al een paar keer er opnieuw in gedaan.
Enig idee hoe dit opgelost kan worden?
Beste antwoord door Ernst
Hoi kusMariekex, welkom op ons forum :)
Wat vervelend dat je telefoon zo raar doet...
Om er zeker van te zijn waar het precies aan ligt, zou je je simkaart in een andere telefoon moeten proberen. Als die telefoon het dan wel gewoon doet, zal het aan je telefoon liggen.
Gebeurt het dan nog steeds, dan kan je simkaart de oorzaak zijn.
In je gegevens zie ik dat je al een vervangende simkaart hebt besteld. Mocht het nu toch aan je telefoon liggen, dan kun je het beste je telefoon eerst eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen (Wél eerst back-up maken dan!), voor je definitief afscheid neemt van je telefoon.
Laat je nog even weten of je nieuwe simkaart helpt?
Scotsman, dank je voor je hulp!
Bekijk originele reactieWat vervelend dat je telefoon zo raar doet...
Om er zeker van te zijn waar het precies aan ligt, zou je je simkaart in een andere telefoon moeten proberen. Als die telefoon het dan wel gewoon doet, zal het aan je telefoon liggen.
Gebeurt het dan nog steeds, dan kan je simkaart de oorzaak zijn.
In je gegevens zie ik dat je al een vervangende simkaart hebt besteld. Mocht het nu toch aan je telefoon liggen, dan kun je het beste je telefoon eerst eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen (Wél eerst back-up maken dan!), voor je definitief afscheid neemt van je telefoon.
Laat je nog even weten of je nieuwe simkaart helpt?
Scotsman, dank je voor je hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.