Ik heb een LG L Fino D290 Black gekocht. Hierin moet blijkbaar een microsimkaart. Nu heb ik een normale simcard van Simyo, waar het middendeel is uit te halen, zodat er een formaat microsimkaart overblijft. Als ik die gebruik, kan ik echter geen telefoongesprekken maken of ontvangen.
Ook de accu lijkt snel leeg te zijn.
Het toestel herkent wel dat er een Simyo kaart in zit, want dat wordt getoond bij opstarten. Ook de contacten die op de simkaart staan zijn zichtbaar.
Maar er lijkt een 'netwerk of simcard fout' te zijn.
Als ik een microsimcard van iemand anders gebruik, werkt alles wel. Ook de accu staat dan op 100%
Nu heb ik inmiddels een microsimcard besteld bij jullie, maar het lijkt erop dat ik weer een 'universele' krijg, waar ik de microcard uit kan halen. Het zou jammer zijn als dat niet de oplossing is.
Wat is wijsheid ?
Beantwoord
Simkaart voor LG L Fino D290, krijg de melding: netwerk of simcard fout, wat nu?
Beste antwoord door Naomi
Hoi JoranM, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Android. Zo kunnen anderen met een soortgelijke vraag je topic sneller vinden.
Ik zie dat een paar forumgebruikers je al hebben geholpen 🙂 Het lijkt inderdaad te wijzen op de combinatie van je nieuwe telefoon en de micro simkaart.
Even als controlevraag, je nieuwe telefoon is wel simlockvrij?
Er is door je een nieuwe simkaart aangevraagd. Wil je ons laten weten of deze nieuwe simkaart werkt in je LG? :o
@maikel.martens en Raytje; dank jullie wel voor het meedenken 😃 Top!
Bekijk originele reactieJe topic heb ik verplaatst naar het subforum Android. Zo kunnen anderen met een soortgelijke vraag je topic sneller vinden.
Ik zie dat een paar forumgebruikers je al hebben geholpen 🙂 Het lijkt inderdaad te wijzen op de combinatie van je nieuwe telefoon en de micro simkaart.
Even als controlevraag, je nieuwe telefoon is wel simlockvrij?
Er is door je een nieuwe simkaart aangevraagd. Wil je ons laten weten of deze nieuwe simkaart werkt in je LG? :o
@maikel.martens en Raytje; dank jullie wel voor het meedenken 😃 Top!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.