Hoi,
Ben op vakantie geweest dacht dat ik alles uit had staan maar blijkt nu dat ik kosten heb gekregen doordat op een of andere manier elke keer als er gebeld word er automatisch een sms word verzonden.
Niet de schuld van Simyo, maar mijn vraag is hoe kan ik dat helemaal uit zetten, in simpele stappen dit is mijn eerste smartphone dus ben niet echt een expert 🆒op dat gebied
Mvg strong woman
Beantwoord
Samsung Mega voicemail sms
Beste antwoord door Ernst
Hoi strongwoman,
In jouw gebruiksgegevens zie ik inderdaad 8 smsjes vanuit het buitenland in mei.
Wat je aangeeft; een sms die verzonden wordt zodra je gebeld wordt in het buitenland is nieuw voor mij 😕
Het zóu inderdaad kunnen zijn dat het een bepaalde instelling is. Dat er een soort van afwezigheidsmelding gestuurd wordt of iets dergelijks. Weet je toevallig ook wat er in die smsjes staat?
Misschien heeft een andere forum gebruiker die dit leest wel tips voor je?
Bekijk originele reactieIn jouw gebruiksgegevens zie ik inderdaad 8 smsjes vanuit het buitenland in mei.
Wat je aangeeft; een sms die verzonden wordt zodra je gebeld wordt in het buitenland is nieuw voor mij 😕
Het zóu inderdaad kunnen zijn dat het een bepaalde instelling is. Dat er een soort van afwezigheidsmelding gestuurd wordt of iets dergelijks. Weet je toevallig ook wat er in die smsjes staat?
Misschien heeft een andere forum gebruiker die dit leest wel tips voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.