Beantwoord
Internet htc desire werkt niet
Heb sinds begin deze maand internet op mijn mobiel, alle instellingen exact gedaan zoals via zoekfunctie, telefoon opnieuw opgestart maar helaas buiten de normale wifi hier in huis, heb ik ergens anders geen internetverbinding , heeft iemand een tip hoe of ik dit voor elkaar krijg, alvast bedankt
Beste antwoord door Alex
Welkom op het forum Idaag,
Heb je de instellingen uit dit topic al bekeken? Ik zie overigens ook dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de optie internet gereset. Mocht dit niet hebben geholpen probeer dan onderstaande instellingen in te voeren.
Zorg er allereerst voor dat u de huidige internet instellingen hersteld. Dit gaat als volgt:
Ga naar instellingen draadloos en netwerken mobiele netwerken namen toegangspunten gebruik de menu knop kies standaardinstellingen herstellen
Vervolgens kun je de internet instellingen handmatig invoeren.
Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.
Links onder in je scherm klik je op de menu toets > nieuw toegangspunt
Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren.
Zorg ook altijd dat de optie pakketgegevens (niet op iedere telefoon terug te vinden) aangevinkt staat. Deze optie kun je terug vinden onder menu mobiele netwerken
Nadat je bovenstaande stappen heeft uitgevoerd, dien je je toestel uit/aan te zetten.
Kan je even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Bekijk originele reactieHeb je de instellingen uit dit topic al bekeken? Ik zie overigens ook dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de optie internet gereset. Mocht dit niet hebben geholpen probeer dan onderstaande instellingen in te voeren.
Zorg er allereerst voor dat u de huidige internet instellingen hersteld. Dit gaat als volgt:
Ga naar instellingen draadloos en netwerken mobiele netwerken namen toegangspunten gebruik de menu knop kies standaardinstellingen herstellen
Vervolgens kun je de internet instellingen handmatig invoeren.
Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.
Links onder in je scherm klik je op de menu toets > nieuw toegangspunt
Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren.
Zorg ook altijd dat de optie pakketgegevens (niet op iedere telefoon terug te vinden) aangevinkt staat. Deze optie kun je terug vinden onder menu mobiele netwerken
Nadat je bovenstaande stappen heeft uitgevoerd, dien je je toestel uit/aan te zetten.
Kan je even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.