Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieInternet htc desire werkt niet
Heb sinds begin deze maand internet op mijn mobiel, alle instellingen exact gedaan zoals via zoekfunctie, telefoon opnieuw opgestart maar helaas buiten de normale wifi hier in huis, heb ik ergens anders geen internetverbinding , heeft iemand een tip hoe of ik dit voor elkaar krijg, alvast bedankt
Bladzijde 1 / 2
Ok hil7,
Goed om te weten. De laatste stap is belangrijk dus, en bij jou was het default.
Het was even zoeken, maar heel fijn dat het werkt nu:)
Groetjes,
Charlene
Ik moest default gebruiken ipv internet!
Hoi hil7,
Joepie! Fijn dat je het laat weten. En, wat was het nu? Daar zijn andere klanten met hetzelfde toestel misschien weer mee geholpen :)
Groetjes,
Charlene
Hij doet het! Dank voor jullie hulp!
Deze foto's zijn helaas in een klein formaat, te klein om te kunnen lezen 😞 Heb je de mogelijkheid om met een camera ipv een telefoon scherpere foto's te maken die we dus kunnen uitzoomen?
Ik zal het vanavond weer opnieuw proberen...Nu geen tijd. Ik hou je op de hoogte! Ik heb de foto's als bijlagen toegevoegd (poging tot..)
Ik heb een HTC Z, maakt dat uit?
Hoi hil7,
Je kunt het beste op het forum reageren. De mail die je ontvangen hebt, is slechts een melding dat er hier een reactie voor je klaar staat.
ik geloof dat het toestel voluit HTC desire Z heet. Dit zijn dus echt de juiste instellingen. De foto's mailen is niet gelukt, ben ik bang. Dus ik kan het niet controleren aan de hand van je foto's. Heb je de simkaart nu al in een ander toestel kunnen proberen? Daar kunnen we weer andere informatie uit halen. De internetoptie staat namelijk echt goed aan op je aansluiting.
Heb je de optie Pakketgegevens gebruiken wel aanstaan op je toestel ook?
Ik hoor het graag van je,
Groetjes, Charlene
Beste Ernst, ik heb de screenshots doorgestuurd (mail) en via de mail ook gereageerd. Ik heb namelijk het bovenstaande al 6 keer geprobeerd....
Ik heb een HTC Z, maakt dat uit?
Ik heb een HTC Z, maakt dat uit?
Hoi hil7, welkom op het Simyo forum :)
Heb je deze:
Zorg er allereerst voor dat u de huidige internet instellingen hersteld. Dit gaat als volgt:
Ga naar instellingen – draadloos en netwerken – mobiele netwerken – namen toegangspunten – gebruik de menu knop – kies standaardinstellingen herstellen
Vervolgens kun je de internet instellingen handmatig invoeren.
Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.
Links onder in je scherm klik je op de menu toets > nieuw toegangspunt
Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default
stappen allemaal gevolgd en daarna je telefoon uit- en aangezet? Dan zou je echt moeten kunnen internetten.
Ik heb je aansluiting nog even laten doorlichten door onze IT mensen, maar die zien verder geen gekke dingen en je optie 'internet op je mobiel - Nederland' staat aan.
Misschien kun je je simkaart eens in een ander toestel proberen en dan checken of je kunt internetten? Het lijkt namelijk aan je toestel te liggen 😞
Ik heb alles gedaan wat hierbover stond maar nog steeds geen internet op mijn telefoon HTC Desire (wel wifi). Wat nu??
Bedankt voor het doorgeven Idaag. Normaal gesproken is ons toegangspunt 'internet'. Portal is van KPN en werkt daarom ook vaak.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
De instellingen doorgegeven door Martijn met apn portalmmm.nl werken op mijn htc desire
Bedankt hiervoor, dus anderen met hetzelfde toestel kunnen ook deze instellingen invoeren
Bedankt hiervoor, dus anderen met hetzelfde toestel kunnen ook deze instellingen invoeren
Hoi Martijn®,
Hopelijk laat Idaag nog weten welke instelling er verandert dan kunnen wij dit gebruiken voor ander klanten 🙂.
Hoi Idaag,
Ik snap dat het nogal frustrerend werd, dat het steeds maar niet leek te lukken. Het is best lastig om instellingen op afstand uit te leggen. Was het de pakketverbinding die Martijn® noemde? Als het goed is, staan ze er nu goed in, en hoef je er nooit meer naar om te kijken :)
Veel internetplezier,
Groetjes,
Charlene
Met deze instellingen werkt het, bedankt
Net ook weer klantenservice gebeld wordt zo eindeloos verhaal, denk dat het beter is dat ik mijn 5 euro terug krijg voor deze maand en per 1 oktober geen internet neem, dit is erg frusterend zo en kost mij teveel tijd, steeds alles veranderen, weer aan en uit zetten, bellen, inloggen simyo, resetten etc etc
Internet in Nederland
Sorry voor de late reactie was drie dagen in het buitenland, maar helaas met alle juiste instellingen geen internet op mijn htc desire, alle tips geprobeerd zonder positief resultaat helaas
Hoi Raphael,
Welkom op het forum:)
Ik heb je internetoptie even een reset gegeven. Zou je je toestel even helemaal uit kunnen schakelen en dan na een tijdje weer aanzetten? dan weten we of dat de oplossing was.
Groetjes,
Charlene
Die uit het rijtje hierboven. en bij mijn instellingen op de website staat internet aan. toestel aan- en uitgezet.
Bij mij hetzelfde: alle stappen doorlopen, maar geen internet. Wat nu?
Bladzijde 1 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.