Heb opmerkelijk probleem met mij iphone 4S met 6.1 os
Als ik even in DLD ben geweest en dan terug in NL schakelt telefoon niet op 3G en of GPRS,telefoneren is wel mogelijk.
Na het herstarten van iphone pakt die wel 3G(internet)
Iphone van mijn vrouw ook met simyo abbo heeft hetzelfde probleem,telefoon even in vliegtuig modus zetten en dan terug helt niet.Even min mobiele data uitzetten en dan aanzetten ook de 3G werkt niet.
Enkele herstart helpt.
Bij mij oude provider Vodafone had ik die probleem niet.
Ook merk ik dat het even duurt voordat telefoon met netwerk contact maakt,het staat 10 seconden geen service in het scherm,dan pas KPN NL.
Wie weet wat hier aan de hand is?
Beantwoord
Geen 3G na terugkomst uit DLD,na herstart wel
Beste antwoord door Alex
Welkom op het forum sylwester,
Ik vermoed dat dit te maken heeft met dat de telefoon opnieuw connectie moet maken met het netwerk. Ik ben eigenlijk benieuwd of je ditzelfde ervaart met een ander toestel. Het toestel zou namelijk automatisch connectie moeten maken met het internet. Zou je je bevindingen even kunnen doorgeven als je het in een ander toestel hebt geprobeerd?
Groetjes,
Alex
Bekijk originele reactieIk vermoed dat dit te maken heeft met dat de telefoon opnieuw connectie moet maken met het netwerk. Ik ben eigenlijk benieuwd of je ditzelfde ervaart met een ander toestel. Het toestel zou namelijk automatisch connectie moeten maken met het internet. Zou je je bevindingen even kunnen doorgeven als je het in een ander toestel hebt geprobeerd?
Groetjes,
Alex
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.