Skip to main content

.

Beantwoord

Mails Iphone 6+ instellen, hoe doe ik dat?

  • 10 februari 2015
  • 4 reacties
  • 520 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Mijn mails verdwijnen van mijn iphone, zodra mijn Desktop is opgestart, heb 2 mail accounts van ziggo, een 3e account
van mijn werkgever blijven de mails wel staan. Het geval is dat de mails wel op de ipad blijven staan. Heeft het misschien te
maken met de instellingen op mijn iphone?  Ziggo kan het probleem ook niet oplossen, alles staat op imap, ook al een keer verwijdert
en opnieuw account aangemaakt. Wie kan mij hier mee helpen?

Groet Johan

Beste antwoord door Scotsman

Als ik dat zo hoor lijkt me dit een vraag voor de Genius Bar in de Apple Store. Als er iemand is die weet wat er aan de hand is zijn zij het!
Bekijk originele reactie

4 reacties

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • 4195 reacties
  • antwoord
  • 10 februari 2015
Als ik dat zo hoor lijkt me dit een vraag voor de Genius Bar in de Apple Store. Als er iemand is die weet wat er aan de hand is zijn zij het!

Tiury
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-moderator
  • 5264 reacties
  • 11 februari 2015
Hoi Johan U,

In dit topic hebben we eigenlijk alle tips gegeven die we hier bij Simyo paraat hebben voor je. Dit is echt iets wat met je iPhone in combinatie met je Ziggo e-mailaccount te maken heeft.

Je zou alles nog eens kunnen nalopen met behulp van deze toestelhulp. Mocht dit het niet zijn, adviseer ik je inderdaad langs een Apple store te gaan.

We horen graag van je als de genieën van Apple een oplossing voor je hebben. Misschien kunnen we dan in de toekomst een andere klant hiermee helpen! 🙂

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
  • 11 februari 2015
Heren bedankt, ik zal contact opnemen met Apple store, als zij het probleem op kunnen lossen horen jullie dat van mij. Groet Johan

Ernst
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud-moderator
  • 6295 reacties
  • 12 februari 2015
Johan U;92428 schreef:
Heren bedankt, ik zal contact opnemen met Apple store, als zij het probleem op kunnen lossen horen jullie dat van mij. Groet Johan


Mocht het onverhoopt tóch niet lukken, dan horen we dat ook graag, Johan U!
Wie weet leest een andere forumgebruiker het die misschien iets weet voor je.

Reageer