Beste moderators,
Ik heb net mijn nieuwe simkaart van Simyo in mijn simlockvrije toestel van Hi gestopt. (een iPhone 4). Ik heb tot het laatst m'n Hi abonnement gebruikt en toen daar de service verdween, ben ik m'n Simyo-simkaart gaan gebruiken. Alleen nu heb ik op mijn iPhone 4 met simkaar van Simyo links bovenin 'geen service' staan.
Ik heb de simkaart op tijd geactiveerd, dus ik snap niet waar het aan kan liggen. Schoonmaken en opnieuw plaatsen van de simkaart biedt helaas ook geen oplossing.
Ik zien in mijn iPhone ook niet het gebruikelijke kopje 'Aanbieder' in het menu staan. Dus handmatig een netwerk zoeken lukt ook niet.
Als ik mijn toestel op vliegtuigmodus zet en weer terug geeft hij de fout: 'ongeldige simkaart'
Hebben jullie een oplossing?
Beantwoord
Geen service op mijn toestel.
Beste antwoord door Charlene
Hoi Nick,
Welkom op het forum :)
Wat je even kunt doen, is je toestel synchroniseren met iTunes met de simkaart van Simyo erin. Dat gaat het voor je verhelpen :)
Mocht je daarna nog geen service hebben doe dan even een handmatige reset. De eerste uit dat artikel.
Ik hoor het graag van je of dat het heeft opgelost :)
Friesian, bij een iPhone komt het heel vaak voor de melding 'ongeldige sim'. En dat hoeft dus geen simlock te zijn. Vaak helpt synchroniseren dan, dan worden de providerinstellingen erin gezet. :)
Groetjes,
Charlene
Bekijk originele reactieWelkom op het forum :)
Wat je even kunt doen, is je toestel synchroniseren met iTunes met de simkaart van Simyo erin. Dat gaat het voor je verhelpen :)
Mocht je daarna nog geen service hebben doe dan even een handmatige reset. De eerste uit dat artikel.
Ik hoor het graag van je of dat het heeft opgelost :)
Friesian, bij een iPhone komt het heel vaak voor de melding 'ongeldige sim'. En dat hoeft dus geen simlock te zijn. Vaak helpt synchroniseren dan, dan worden de providerinstellingen erin gezet. :)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.