Hoi,
afgelopen maandag 23 december, heb ik het bericht ontvangen dat mijn simkaart geblokkeerd is door hoge kosten in korte tijd.
Na wat onderzoek bleek dat mijn telefoon in de periode van maandagavond tussen 22.46 tot 23.55 (dus nog geen uur en een kwartier) zoveel MB’s heeft verbruikt, wat resulteert in dat ik een factuur ga ontvangen van € 718,28!!!
Om 22.46 heb ik een bericht ontvangen van Simyo dat ik 80% heb verbruikt van mijn bundel. Dezelfde minuut ook het bericht ontvangen dat mijn bundel op is. En om 23.55 het bericht dat mijn simkaart geblokkeerd is vanwege hoge kosten.
Het meest bizarre is nog dat ik rond 22.30 uur mijn telefoon weggelegd heb, op ‘niet storen’ omdat ik toen ben gaan slapen.
Via instellingen is te zien dat tussen 23.00-00.00 uur mijn mobiel niet gebruikt is, de schermtijd heeft niets geregistreerd en er zijn geen activiteiten! Er is niets te vinden in mijn instellingen om de oorzaak hiervan terug te kunnen vinden.
Als je terug zou rekenenen zou het betekenen dat ik in 1 uur tijd ruim 4000MB’s verbruikt zou hebben, zonder dat ik mijn telefoon heb aangeraakt?!
graag zou ik iemand willen spreken om tot een oplossing te komen.