Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Op 22 mei zijn mijn internet kosten opeens 270 EU boven mijn bundel gegaan. Ik kreeg een bericht dat ik nog 80 procent van mijn bundel had. Normaal gesproken doe ik hier nog meerdere dagen mee en heb ik dus niets gedaan. 10 minuten later krijg ik een bericht dat ik 100 EU over mijn bundel zit, waarna ik gelijk het internet heb uitgezet en nu is het bedrag 270 EU?
Hoe kan dit gebeuren als ik normaal nog meerdere dagen doe met de 20 procent? Wat kan hier aan gedaan worden?
Ik vind het niet heel netjes dat een rekening kan oplopen tot 270 euro. Als ik een bericht krijg dat hij op 100 EU zit en ik vervolgens mijn internet uit zet, hoe kan het dan alsnog oplopen tot dit bedrag? Ik wil graag onderzoeken wat hieraan gedaan kan worden. Het data limiet heb ik gelijk ingesteld maar eerder nooit nodig gehad.
In de apps gekeken. Daar is niets geks gevonden op de desbetreffende dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.