Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom is mijn september factuur hoger?


Hallo,

 

Wat een gedoe zeg om een antwoord te krijgen. Wachttijd voor bellen is heel lang. Whatsapp heb ik niet en sms werkt niet.

Als de verhoging vanaf 1 oktober in gaat,waarom is de factuur van september opeens hoger? Dan zou de verhoging deze maand toch pad in moeten gaan.

Staat er in de mail dat hier in september bericht over is geweest, dit bericht heb ik nier gehad.…

Dus waarom word een maand eerder al de verhoging doorgevoerd terwijl deze begin deze maand pas in gaat?

Beste antwoord door Groentjuh

Moetdat schreef:

Als de verhoging vanaf 1 oktober in gaat,waarom is de factuur van september opeens hoger? Dan zou de verhoging deze maand toch pad in moeten gaan.

Op de factuur van september betaal je voor het eventueel (buiten de bundel) verbruik van september en de bundels van oktober. Kijk maar naar de datums achter deze regels (op de PDF factuur pagina 2!).

 

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4052 reacties
  • antwoord
  • 16 oktober 2023
Moetdat schreef:

Als de verhoging vanaf 1 oktober in gaat,waarom is de factuur van september opeens hoger? Dan zou de verhoging deze maand toch pad in moeten gaan.

Op de factuur van september betaal je voor het eventueel (buiten de bundel) verbruik van september en de bundels van oktober. Kijk maar naar de datums achter deze regels (op de PDF factuur pagina 2!).

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • 16 oktober 2023

Hoi @Moetdat,

Bedankt voor je bericht. Wat @Groentjuh (bedankt!!) zegt klopt inderdaad. Je betaald altijd voor 1 maand voorruit. De factuur van september wordt eind oktober afgeschreven 😊.

Wij hebben inderdaad klanten per mail geïnformeerd, is dit wellicht in de ongewenste mail terecht gekomen? Alle informatie over de inflatiecorrectie kan je hier terugvinden.

Groetjes,
Amy


  • 0 reacties
  • 16 oktober 2023

Hallo 

Oke bedankt voor het antwoord. Jammer dat je voor zo'n antwoord een heel account moet aanmaken.

Nee... staat niet in de spam, deze word meerdere keren per dag bekeken.

Ook staat het bericht niet in mijn simyo app.

Anders had ik het wel geweten en zou ik niet zoveel moeite gedaan hebben om een antwoord te krijgen. .

Ik neem aan dat ik nu meteen dit account kan verwijderen?


Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 183 reacties
  • 16 oktober 2023
Moetdat schreef:

Hallo 

<knip>

Ik neem aan dat ik nu meteen dit account kan verwijderen?

@Moetdat , een account verwijderen moet een moderator op verzoek doen (was tenminste altijd zo).   


  • 0 reacties
  • 16 oktober 2023

Graag verwijderen dan, wie er ook moderator is. Deze optie alleen gedaan omdat er een wachttijd van 17 minuten was.…

Nu blijf ik constant mailtjes krijgen, hier zit ik niet op te wachten.

Alsjeblieft, verwijder mijn account. Ik kan jammer niets bij deze instellingen hierzo.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1744 reacties
  • 17 oktober 2023

Hoi @Moetdat,

Wanneer een account word gewist, is het niet mogelijk om het account te herstellen. Kun je bevestigen dat je dit echt wilt middels een privé bericht? Dan zal ik ervoor zorgen dat dit vandaag nog gebeurt. 

Groetjes,
Seren