In dezelfde maand waarin ik klant ben geworden bij Simyo, hebben hun mijn abonnement gegijzeld tot ik een borgsom betaalde van €100,0. Via de mail is mij laten weten dat ik geen gebruik meer kan maken van het abonnement en dat mijn simkaart per direct is geblokkeerd tot ik het geld overmaakten. Ik was op dat moment op vakantie in Italië, echter vond Simyo dat ik in Servië was en begon daarom kosten in rekening te brengen. Ik had geen keus om het bedrag over te maken. Eenmaal contact opgenomen met de klantenservice, heb ik gesproken met meerdere medewerkers. Geen kon mij helpen of begrijpen waar het mis is gegaan. Mij is verteld wij gaan het voor je uitzoeken, u hoort van ons. Na niks horen te hebben weer gebeld en weer geen oplossing. Ik raad iedereen dat overweegt klant te worden aan om mijn ervaring in gedachten te houden voor u kiest voor Simyo.
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.