Ik ontving het bericht dat mijn SIM-kaart is geblokkeerd omdat ik (enorm) hoge kosten heb gemaakt (€ 251,58). Dit was voor mij een enorme schok. Inmiddels lees ik dat het internet bij Simyo, nadat de bundel is opgebruikt, doorloopt voor € 0,15 per MB.
Probleem is dat ik in de afgelopen 20 jaar nog nooit eerder een provider heb gehad waarbij dit het geval was. Nadat de bundel op was, moest je bijkopen om weer te kunnen internetten. Ik wist gewoonweg niet eens dat het ook mogelijk was dat het internet tegen een hoog tarief zou doorlopen. Ik had een hoge pet op van KPN en eigenlijk ook nooit verwacht dat dit bij KPN/Simyo zou kunnen gebeuren. Het waarschuwings-sms’je van Simyo heb ik, in dit licht, dan ook helemaal verkeerd geinterpreteerd.
Ik heb een abonnement van € 12,00 per maand. Geen weldenkend mens zou natuurlijk vervolgens bewust een rekening laten oplopen tot € 251,58. Ik zou daarom graag in contact treden met iemand van Simyo om hierover te overleggen...