Skip to main content

.

Beantwoord

internetbundel niet bijgewerkt in ms, hoe kan dit?


Hoi, als ik in mijn simyo app kijk zie ik vanaf 11 juli dat ik geen data meer heb verbruikt maar dat is onmogelijk. Hoe kan dit? Ik heb nu geen idee hoeveel ik nog over heb. 

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Lynnvr,

Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving. 

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen. 

@Hendrikje Het verbruik zal bijgewerkt worden met terugwerkende kracht. Hou tot die tijd goed de sms’jes in de gaten om te zien of je 80% en/of 100% van je bundel hebt verbruikt. 

@J.D.L. Bedankt voor je hulp! ðŸ˜Š

Groetjes,
Ashley

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 6 reacties
  • 14 juli 2024

Bij ons precies hetzelfde. Ik wilgraag weten of ik al in de gevarenzone zit. 


JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 14 juli 2024

Is bekend @Hendrikje  en @Lynnvr , zie ook overige topics, Simyo zal dit oppakken of heeft dit al opgepakt.

Laten we de reactie van een moderator afwachten s.v.p.

 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • antwoord
  • 15 juli 2024

Hoi @Lynnvr,

Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving. 

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen. 

@Hendrikje Het verbruik zal bijgewerkt worden met terugwerkende kracht. Hou tot die tijd goed de sms’jes in de gaten om te zien of je 80% en/of 100% van je bundel hebt verbruikt. 

@J.D.L. Bedankt voor je hulp! ðŸ˜Š

Groetjes,
Ashley