Mijn verbruik (internet) werkt niet meer bij wat kan ik daar aan doen ?
Verbruik werkt niet?
Beste antwoord door Seren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat jouw internet niet werkt of dat je het verbruik niet word bijgewerk?
Als het gaat om het laatste dan kun je in Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app het laatst gemeten verbruik teruglezen. Het is goed om te weten dat het verbruik niet ‘live’ weergegeven wordt. Het kan dus zijn dat het laatst gemeten verbruik alweer een tijdje geleden is. Het verbruik wordt aangepast zodra we dit binnen krijgen vanuit het netwerk, daar zit wat vertraging in. Dit zal dus vanzelf weer bijgewerkt worden. Mag ik vragen wanneer je laatst gemeten verbruik is geweest?
Mocht je geen internet hebben wil ik je vragen om het stappenplan op deze pagina te volgen: Internet op mobiel werkt niet. Graag hoor ik of dit heeft gewerkt!
Groetjes,
Seren
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.