Skip to main content

.

Beantwoord

Verbruik werkt niet?

  • 18 juni 2024
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

Mijn verbruik (internet) werkt niet meer bij wat kan ik daar aan doen ?

Beste antwoord door Seren

Hoi @Juliawillemsen,

Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat jouw internet niet werkt of dat je het verbruik niet word bijgewerk?


Als het gaat om het laatste dan kun je in Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app het laatst gemeten verbruik teruglezen. Het is goed om te weten dat het verbruik niet ‘live’ weergegeven wordt. Het kan dus zijn dat het laatst gemeten verbruik alweer een tijdje geleden is. Het verbruik wordt aangepast zodra we dit binnen krijgen vanuit het netwerk, daar zit wat vertraging in. Dit zal dus vanzelf weer bijgewerkt worden. Mag ik vragen wanneer je laatst gemeten verbruik is geweest?

Mocht je geen internet hebben wil ik je vragen om het stappenplan op deze pagina te volgen: Internet op mobiel werkt niet. Graag hoor ik of dit heeft gewerkt!

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • antwoord
  • 18 juni 2024

Hoi @Juliawillemsen,

Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat jouw internet niet werkt of dat je het verbruik niet word bijgewerk?


Als het gaat om het laatste dan kun je in Mijn Simyo en in de Mijn Simyo app het laatst gemeten verbruik teruglezen. Het is goed om te weten dat het verbruik niet ‘live’ weergegeven wordt. Het kan dus zijn dat het laatst gemeten verbruik alweer een tijdje geleden is. Het verbruik wordt aangepast zodra we dit binnen krijgen vanuit het netwerk, daar zit wat vertraging in. Dit zal dus vanzelf weer bijgewerkt worden. Mag ik vragen wanneer je laatst gemeten verbruik is geweest?

Mocht je geen internet hebben wil ik je vragen om het stappenplan op deze pagina te volgen: Internet op mobiel werkt niet. Graag hoor ik of dit heeft gewerkt!

Groetjes,
Seren


  • Beginner
  • 3 reacties
  • 18 juni 2024

Mijn verbruik werkt al 2 dagen niet dat vindt ik wel wat lang 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 19 juni 2024
C.G schreef:

Mijn verbruik werkt al 2 dagen niet dat vindt ik wel wat lang 

Verblijf je momenteel in het buitenland? Wij krijgen het verbruik dan met extra vertraging binnen, omdat we moeten wachten op lokale providers.

Mocht je niet in het buitenland zijn hoor ik dat graag. Dan kijk ik even met je mee. 


  • Beginner
  • 3 reacties
  • 19 juni 2024

Nee ik zit niet in het buitenland 

maar net gekeken nu werkt het weer 


  • Beginner
  • 3 reacties
  • 19 juni 2024

Nog een vraag kan die constante vraag voor overschrijding uit gezet worden is zeer irritant 

b.v.d


JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 19 juni 2024
C.G schreef:

Nog een vraag kan die constante vraag voor overschrijding uit gezet worden is zeer irritant 

b.v.d

Wees blij dat je die meldingen krijgt om hoge buitenbundelkosten te voorkomen @C.G 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 20 juni 2024

Hoi @C.G,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je verbruik weer goed bijgewerkt wordt via Mijn Simyo!
 

C.G schreef:

Nog een vraag kan die constante vraag voor overschrijding uit gezet worden is zeer irritant 

b.v.d

Ik weet niet precies welke melding je hiermee bedoelt. Zou je hier eventueel een screenshot van kunnen versturen zodat ik even met je mee kan kijken?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Roeqajja