Beste Simyo,
Sinds februari ben ik klant bij jullie. We hebben we abonnement met Simyo 200 en een databundel van 10GB die verdubbeld naar 20GB.
Vanaf het begin hebben we problemen met de databundel als we die willen gebruiken in het buitenland icm de ipad. Hierover al heeeeeel vaak en veel geappt met de klantenservice. 1x is het gelukt dmv een reset om in Zweden het internet te gebruiken (maart dit jaar).
Omdat het vorige week weer niet lukte in Duitsland weer geappt. Weer reset. Geen resultaat. Bij terugkomst in NL het advies gekregen de sim in een ander apparaat te steken en te testen of het werkte. In oude iphone gestoken en het werkte. Jullie kunnen blijkbaar niet garanderen dat het werkt in een ander toestel dan een telefoon. Raar dat jullie het dan wel promoten op de site “Zo heb je stabiel internet op laptop, smartphone of tablet”. Zaterdam om 11:32 laten weten aan de klantenservice dat het werkte in de iphone. Verveolgens heb ik het toestel uitgezet en de simkaart UIT de telefoon gehaald.
Vervolgens om 12:01u een bericht gekregen dat ik 80% van de 20GB bundel had verbruikt.
Heeeeeeel raar…. In de simyo app gekeken en het dataverbruik bleef toenemen; eerst 59mb pakketjes en daarna grotere.
Telefoon stond dus nog steeds uit, en de simkaart lag ernaast. Hoe kan dit??
Heb dit ook meteen in whats app aan jullie doorgegeven, maar het blijft heel stil.
Inmiddels is de sim geblokkeerd omdat het bedrag is opgelopen tot €537,08.
Onmogelijk!
Zijn jullie gehackt, ben ik gehackt?