Beantwoord
Waarom kan ik nog geen nieuwe internetbundel kopen?
Ik wou zo weg, maar zag dat internet prepaid bijna op was. Om op zeker te spelen even vliegtruigmodus aangezet en mijn 2mb opgemaakt. Maar kan nog geen nieuwe bundel kopen. Hoelang duurt dat voor dat Simyo ziet dat ik geen internet meer heb!
Ga ik gebruiken zonder bundel ja dan ga ik betalen, maar moet ik nu 4 uur wachten?
Ga ik gebruiken zonder bundel ja dan ga ik betalen, maar moet ik nu 4 uur wachten?
Beste antwoord door Caspar
Hoi Marjan de 1e,
Welkom op 't forum :)
Wat jammer dat je nog geen nieuwe internetbundel kon aanschaffen. Zoals Scotsmanzegt is het niet mogelijk om MB's via Simyo te gebruiken wanneer je toestel op vliegtuigmodus staat. Verbinding via het internet is dan namelijk niet mogelijk.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat het al gelukt is om een nieuwe internetbundel aan te vragen. Gelukkig maar! Hou het volgende keer even in de gaten. Als het weer niet lukt, raad ik je aan gelijk naar 1200 te bellen. Dan kan de klantenservice gelijk zien wat er mis gaat.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
@Scotsman bedankt voor je hulp!
Bekijk originele reactieWelkom op 't forum :)
Wat jammer dat je nog geen nieuwe internetbundel kon aanschaffen. Zoals Scotsmanzegt is het niet mogelijk om MB's via Simyo te gebruiken wanneer je toestel op vliegtuigmodus staat. Verbinding via het internet is dan namelijk niet mogelijk.
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat het al gelukt is om een nieuwe internetbundel aan te vragen. Gelukkig maar! Hou het volgende keer even in de gaten. Als het weer niet lukt, raad ik je aan gelijk naar 1200 te bellen. Dan kan de klantenservice gelijk zien wat er mis gaat.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
@Scotsman bedankt voor je hulp!
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.