Ik krijg op dit moment geen notificatiemails meer over sommige topics die ik volg. Wat gaat er mis?
Krijg geen notificatiemails meer van sommige topics. Hoe komt dit?
Beste antwoord door Seren
Hoi
Ik heb inmiddels een update van InSided. Zij geven aan dat ze afgelopen weekend (van 11 tot en met 14 augustus) issues hadden met het platform waardoor je hoogstwaarschijnlijk geen mails hebt ontvangen. Ze hebben de logs nagelopen en zien inderdaad dat er geen mails zijn verstuurd in boven genoemde periode met de voorbeelden die je hebt aangeleverd. Het klopt trouwens dat de KPN community ook dezelfde issues had. Mijn contact persoon van InSided geeft aan dat dit issue inmiddels verholpen moet zijn maar vraagt wel of we dit in de gaten kunnen houden. Ik wil jullie daarom vragen om in dit topic te laten weten of jullie nog steeds geen notificatie mails ontvangen, mocht dit het geval zijn zal ik dit zo snel mogelijk doorgeven aan mijn contact persoon. Hij zal dit dan met hoge prioriteit verder laten onderzoeken (en oplossen).
Nogmaals wil ik jullie enorm bedanken voor de heads-up!
Groetjes,
Seren
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.