Veel muziek streaming apps zijn beperkt gratis. MixRadio is een volledig gratis muziek streaming dienst die zijn inkomsten ontvangt uit advertenties. Persoonlijk heb ik hier tot op heden geen last van gehad. Ik heb diverse muziekstreaming Apps geprobeerd en dit is toch wel mijn persoonlijke favoriet.
Bij MixRadio kun je tevens 4 mixen van muziek offline maken voor bijvoorbeeld op vakantie, het vliegtuig of tijdens het sporten. Dat kan je dus een hoop data schelen.. :D
De eerste keer dien je in te loggen om zodoende artiesten te selecteren welke jij geweldig vind. De App doet de rest. Met het duimpje omhoog of omlaag geef je aan of je het goed of slecht vind en of je het vaker gaat horen. Het *tje / hartje maakt de track / artiest favoriet en maakt het mogelijk nieuwe releases en concertdata te ontvangen.
Is dat slim of niet? 😃 🆒
De app is beschikbaar voor Android https://itunes.apple.com/app/mixradio/id940125626 en Windows Phone
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.