Hallo,
Ik heb mijn telefoon maandag 10 Maart opgestuurd naar de reparatieservice van Hi/KPN met het reparatieformulier: http://www.hi.nl/klantenservice/toestel-simkaart/reparatieaanvraagformulier.htm.
Via http://teleplan.e-repair.nl/ kan ik zien dat ik zelf een ordernummer heb aangevraagd voor de reparatie, maar niet dat ze mijn telefoon inmiddels ontvangen hebben. Ik heb ook geen bericht van ontvangst gehad. Wel kan ik met Track&trace zien dat PostNL het pakket heeft afgeleverd.
Hoe weet ik nu of ze mijn telefoon in goede orde ontvangen hebben en gaan repareren?
Beantwoord
Waarom ontvang ik geen bericht van de reparatieservice?
Beste antwoord door Dries
Hoi Kas,
Ik heb je vandaag hierover opgebeld. Wij hebben contact gehad met Teleplan. Zij geven aan dat jouw telefoon nog niet binnen is. Die kan dus elk moment binnenkomen 🙂 Ik wil je vragen voor wat geduld. Als je eind volgende week nog niets heb gehoord, neem dan nog even contact met ons op.
Bekijk originele reactieIk heb je vandaag hierover opgebeld. Wij hebben contact gehad met Teleplan. Zij geven aan dat jouw telefoon nog niet binnen is. Die kan dus elk moment binnenkomen 🙂 Ik wil je vragen voor wat geduld. Als je eind volgende week nog niets heb gehoord, neem dan nog even contact met ons op.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.