Hallo,
Ik heb sinds gisteren een probleem met Whatsapp. De berichten die ik verstuur komen allemaal aan bij de ontvangers, zei het met 1 vinkje aan mijn kant. De berichten die zij versturen komen niet aan bij mij. Ik heb alle FAQ al geprobeerd bij Whatsapp en ook al heel vaak het programma opnieuw geinstalleerd zonder succes. Ik zie wel dat mijn vrienden typen, maar de berichten ontvang ik niet.
Heeft iemand hier al eerder last van gehad, en heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt,
Patrick
Beantwoord
Kan geen berichten meer ontvangen via Whatsapp. Hoe los ik dit op?
Beste antwoord door Angela
Hoi Bari27,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is lastig! Omdat Whatsapp geen dienst van ons is, kan ik je niet garanderen dat ik een oplossing heb. Natuurlijk ga ik mijn best doen om je te helpen.
De uitleg die RicoK geeft klopt helemaal. Zolang er 1 vinkje staat, is het bericht bij jou verzonden alleen nog niet aangekomen bij de ontvangen. Het is wel vreemd dat jij ook geen berichten van hen binnenkrijgt. Kun je mij vertellen of je dit bij alle contacten hebt of maar bij één? Daarnaast wil ik graag weten of je verder problemen ervaart met andere apps.
Ik heb het systeem er even op nagekeken en jouw simkaart staat goed aangemeld op ons netwerk. Ook staan alle juiste opties aan. Wat betreft jouw aansluiting, zou alles met betrekking tot het internet netjes moeten werken. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.
@RicoK, bedankt voor je duidelijke uitleg hierin :)
Groetjes,
Angela
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo Forum.
Dat is lastig! Omdat Whatsapp geen dienst van ons is, kan ik je niet garanderen dat ik een oplossing heb. Natuurlijk ga ik mijn best doen om je te helpen.
De uitleg die RicoK geeft klopt helemaal. Zolang er 1 vinkje staat, is het bericht bij jou verzonden alleen nog niet aangekomen bij de ontvangen. Het is wel vreemd dat jij ook geen berichten van hen binnenkrijgt. Kun je mij vertellen of je dit bij alle contacten hebt of maar bij één? Daarnaast wil ik graag weten of je verder problemen ervaart met andere apps.
Ik heb het systeem er even op nagekeken en jouw simkaart staat goed aangemeld op ons netwerk. Ook staan alle juiste opties aan. Wat betreft jouw aansluiting, zou alles met betrekking tot het internet netjes moeten werken. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.
@RicoK, bedankt voor je duidelijke uitleg hierin :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.