Beantwoord
Waarom kan ik geen e-mails ontvangen sinds ik over ben gegaan naar Simyo?
Sinds mijn abonnement bij T-mobile is overgenomen door Simyo ontvang ik geen emails meer op mijn Samsung Galaxy J5. Hij geeft bij het toevoegen van de account steeds aan dat de verificatie mislukt. Hoe los ik dit op?
Beste antwoord door franswon
Hoi OlgaS,
Simyo heeft een speciale hulppagina hiervoor: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/instellingen-voor-e-mail-150
Kom je er niet uit schroom dan niet om hier verder hulp te vragen.
Wel vreemd dat je niet kun ontvangen, de popservers veranderen niet, het verzenden moet soms wel anders ingesteld worden.
Staat jouw toestel er niet bij, kies dan voor een andere Samsung Galaxy!
Bekijk originele reactieSimyo heeft een speciale hulppagina hiervoor: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/instellingen-voor-e-mail-150
Kom je er niet uit schroom dan niet om hier verder hulp te vragen.
Wel vreemd dat je niet kun ontvangen, de popservers veranderen niet, het verzenden moet soms wel anders ingesteld worden.
Staat jouw toestel er niet bij, kies dan voor een andere Samsung Galaxy!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.