Goedemorgen Simyo,
al gehoord ? de bewaarplicht is door de rechter naar de prullenbak verwezen!
Waarom krijgen we als klant niets te horen over de acties van Simyo ?
Waarom staat er niets op de website zoals:
"A) We zijn onmiddellijk gestopt met het bewaren van gegevens.
😎 De reeds opgeslagen gegevens zijn gewist."
A moet van de rechter, dus hebben jullie al de stekker eruit getrokken?
B lijkt me een logische consequentie, want mijn privacy wordt niet alleen sinds de rechterlijke uitspraak geschonden maar ook in de jaren hiervoor.
De argumentatie van de opsporingsdiensten snijdt geen hout want het gaat hier om een belangenafweging.
Ik verwacht als klant van Simyo dat mijn belang bij het bedrijf meer telt dan bijv. belangen van instanties zoals het OM e.d.
Beantwoord
Bewaarplicht ten einde, werken jullie hier aan mee?
Beste antwoord door Ernst
Hoi thrax, welkom op ons forum :D
Wat maikel.twinnie aangeeft klopt helemaal, maar belangrijker is misschien nog wel dat het gaat over onze netwerkprovider KPN.
KPN zal, indien nodig, de gevraagde aanpassingen maken. Simyo zal hierin volgen.
Bekijk originele reactieWat maikel.twinnie aangeeft klopt helemaal, maar belangrijker is misschien nog wel dat het gaat over onze netwerkprovider KPN.
KPN zal, indien nodig, de gevraagde aanpassingen maken. Simyo zal hierin volgen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.