.

Beantwoord

Hoe kan ik na 1 dag al internet verbruik hebben terwijl ik op wifi zit?

  • 21 September 2015
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Badge
Hoe kan simyo mij wijzen op internet verbruik zonder bundel, terwijl ik de telefoon aan het installeren was in een WiFi omgeving.
Maw als ik idd onbedoeld internet verbruik had of heb, hoe voorkom ik dat.
Mijn zoon gebruikt deze prepaid mn voor berijkbaarheid (telefonie) en what'sApp in WiFi omgeving
icon

Beste antwoord door Angela 22 September 2015, 17:06

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi 2308,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat is vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat je hier het fijne van wilt weten.

Op het moment dat jij aangemeld bent op een wifi netwerk, kan het voorkomen dat je toch een connectie maakt met ons netwerk. Dit gebeurt bijvoorbeeld op momenten dat de verbinding kort hapert of een kleine vertraging heeft. Gelukkig is het in jouw geval gebleven bij een paar cent van het beltegoed.

Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen kun je de optie 'Internet op je mobiel' uitzetten. Dit zorgt ervoor dat jouw zoon geen verbinding kan maken met ons netwerk. Natuurlijk kan hij wel gewoon via een wifi verbinding gebruik maken van bijvoorbeeld WhatsApp. Laat je weten of je dit hebt kunnen vinden?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Op deze manier kunnen we het overzicht bewaren op het forum :)

Groetjes,
Angela

Reageer