.

Test NL-Alert maandag 13 juni 2022

  • 13 June 2022
  • 8 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Vandaag gaan om 12 uur de sirenes niet af, maar wordt wel een landelijke test van NL-Alert gehouden. Laat hier weten of je hem hebt gehad (en hoe vaak).

Voor Oekraïense/Russische gasten is extra uitleg over NL-Alert in het Oekraïens en Russisch te vinden.

Heb jij het NL-alert test-bericht ontvangen?


8 reacties

Voor het eerst sinds de testen geen testbericht gehad op de telefoon met een Simyo simkaart erin. 

Bij die van m'n KPN aansluiting wel maar om 12.03 uur

Reputatie 7

@Groentjuh Correctie op je post. Vandaag werd alleen NL-Alert getest. De sirenes gingen vandaag niet af.

Mijn vrouw, bij Vodafone, kreeg een minuut eerder haar test dan ik en mijn zoon, ook bij Simyo, naast mij zittend, bij toeval, ontving zijn test weer een minuut na mij.

Dus ja, alle NL Alerts zijn ontvangen, maar niet gelijktijdig.

Reputatie 7
Badge +9

@Groentjuh Correctie op je post. Vandaag werd alleen NL-Alert getest. De sirenes gingen vandaag niet af.

Inderdaad. Foutje van mij...

 

Reputatie 7
Badge +5

Leuke topic @Groentjuh! Ik heb zelf precies om 12:00 eenmalig een melding gekregen. Wat mij wel verbaasde is dat mijn telefoon helemaal geen geluidsmelding gaf, wellicht ligt dat aan het feit dat mijn telefoon altijd op stil staat, maar toch… 🤔 

Leuke topic @Groentjuh! Ik heb zelf precies om 12:00 eenmalig een melding gekregen. Wat mij wel verbaasde is dat mijn telefoon helemaal geen geluidsmelding gaf, wellicht ligt dat aan het feit dat mijn telefoon altijd op stil staat, maar toch… 🤔 

Het schijnt, althans bij mij dan, ook verschil te maken of de telefoon dan aan staat.😉

Reputatie 7
Badge +9

Het schijnt, althans bij mij dan, ook verschil te maken of de telefoon dan aan staat.😉

Help mij te herinneren om over 6 maanden de optie "Nee, maar mijn mobiel stond uit” als keuze bij te poll toe te voegen. 😋

Help mij te herinneren om over 6 maanden de optie "Nee, maar mijn mobiel stond uit” als keuze bij te poll toe te voegen. 😋

Tuurluk. Voor een Bossche bol wil ik dat wel proberen haha. 😅

Reputatie 7
Badge +5

Leuke topic @Groentjuh! Ik heb zelf precies om 12:00 eenmalig een melding gekregen. Wat mij wel verbaasde is dat mijn telefoon helemaal geen geluidsmelding gaf, wellicht ligt dat aan het feit dat mijn telefoon altijd op stil staat, maar toch… 🤔 

Het schijnt, althans bij mij dan, ook verschil te maken of de telefoon dan aan staat.😉

Hahah, het is inderdaad wel handig dat de telefoon dan aan staat 😅

Reageer