.

Beantwoord

Gaat Simyo mee met KPN's overstap naar 4G?

  • 23 October 2013
  • 3 reacties
  • 9604 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste Simyo medewerkers,

Over twee dagen gaat KPN ook 4G aanbieden voor de iPhone 5. Ik vraag me, samen met een groot deel van jullie klanten, af of jullie met KPN mee zullen gaan naar 4G, als dochterbedrijf zijnde? Vodafone heeft tegenwoordig ook zeer aantrekkelijke sim-only abonnementen met 4G , dus het wordt erg aanlokkelijk om van jullie maandelijke opzegtermijn gebruik te gaan maken! Kunnen jullie misschien wat meer duidelijkheid geven op dit gebied? En wordt verwacht dat de overstap naar 4G gepaard zal gaan met een flinke prijsverhoging van de internetabonnementen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Ernst 24 October 2013, 16:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op dit punt is hoogstwaarschijnlijk het antwoord:
Het is nog niet bekend of en wanneer Simyo 4G gaat aanbieden. Mocht Simyo 4G gaan aanbieden dan zullen wij dit bekend maken via onze website, het forum en via Twitter.
Badge
Op dit punt is hoogstwaarschijnlijk het antwoord:
Het is nog niet bekend of en wanneer Simyo 4G gaat aanbieden. Mocht Simyo 4G gaan aanbieden dan zullen wij dit bekend maken via onze website, het forum en via Twitter.



Meer dan dit verwacht ik inderdaad niet. Belachelijke policy als je het mij vraagt...
Reputatie 5
Badge +11
Tja Deniz, helaas wat dát inderdaad mijn antwoord geweest.

Zodrá we iets weten, melden we dat, maar vooralsnog is er niets bekend omtrent Simyo en 4G...

Reageer