.

Bellen via WiFi

  • 21 February 2019
  • 6 reacties
  • 591 Bekeken

Badge
Op 18 december 2018 was er een bericht bij KPN, dat zij gestart zijn met bellen via Wifi.

Nu is mijn vraag, omdat bereik 4G binnenshuis slecht blijft (ondanks de dikke SIM kaart), wanneer is deze optie beschikbaar bij Simyo?
Somme

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Op korte termijn, zie laatste bericht van Jihane 😁

https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/nieuw-bij-simyo-volte-bellen-via-het-4g-netwerk-testers-gezocht-41935/index5.html

Alleen er staat ook binnenkort in dat zelfde bericht..... waar ken ik dat van🤭
Reputatie 7
Badge +10
Hi Somme en Ron,

Vo-wifi! Een belangrijke ontwikkeling 🙂 Ik kan dus helaas heel weinig kwijt over de tijdlijn, maar dat zit er echt snel aan te komen. Zoals beloofd: ik zal jullie netjes op de hoogte houden.

To be continued, dus!

Groetjes,
Jihane

hallo iedereen,

ik heb sinds kort een tel met prepaid van Simyo,

ik was in de veronderstelling dat thuis bellen via wifi gaat,maar er wordt wel beltegoed afgeschreven

klopt dit of heb ik een instelling verkeerd?

groetjes,

albert

Reputatie 7
Badge +9

hallo iedereen,

ik heb sinds kort een tel met prepaid van Simyo,

ik was in de veronderstelling dat thuis bellen via wifi gaat,maar er wordt wel beltegoed afgeschreven

klopt dit of heb ik een instelling verkeerd?

groetjes,

albert

Albert, alle info over WiFi bellen vind je hier. Je kunt daar lezen dat bellen weliswaar via wifi of 4G gaat, maar dat je belminuten gewoon van je bundel af gaan.

Reputatie 7

@albert 55  Bellen over WiFi moet je zien als een ondersteuning ten behoeve van de gesprekskwaliteit.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Albert,

 

Zoals RicoK al uitgelegd heeft is het inderdaad ter versterking van het netwerk.

 

Thanks RicoK en Scotsman!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer