.

Zonder statief strakke snelle filmpjes maken op iPhone en iPad

  • 17 September 2014
  • 10 reacties
  • 1813 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Hyperlapse from Instagram is een handige gratis camera app zonder reclame voor iPhone en iPad om video op verschillende snelheden (1 tot 12 x sneller) vrij stabiel zonder een statief op te nemen. Deze app slaagt daarin beter dan Apple's eigen verbeterde camera app in de laatste beta versie van iOS 8. 

Lees hier het hele artikel.


Bron: hcc.nl

10 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hey franswon,

Mooi spul 😉 Ziet er erg goed uit dat filmpje. Als ik het goed begrijp is het dus een uitbreiding van de Instagram app? Of is het ook mogelijk om de Hyperlapse los te installeren?

Hoe dan ook, ik denk dat er veel gebruikers blij mee zullen zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet er verder niets van. Ik heb geen Apple maar een Samsung. Ik vond dit artikel in de nieuwsbrief van HCC, ik dacht dat het misschien wel interessant zou zijn om het hier te delen.
Reputatie 7
Badge +9
Thanks Frans voor de tip, namens de Applemand. Gaan we even uitproberen. We als in zus en de Leon. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
We als in zus en de Leon. :)

Wat blijkt nu? Zus kent 'm al lang. De Leon dacht 'r even een mooie tip te geven... :rolleyes:
Daar moet je bij zus niet mee aankomen. Die kent foto- / filmapps al vóórdat ze op de markt komen.

Haar reactie: "Geeft niet, beter twee keer iets leutigs dan nul keer k#t." 😛
Reputatie 4
Badge +8
Ja ik kende deze al een tijd.
Heb er leutige dingen mee gedaan.
Werkt goed.
Reputatie 5
Badge +11
leutige dingen

Leg die eens uit?
Reputatie 4
Badge +8
Leg die eens uit?

Wat moet ik uitleggen Ernst:

Leutige dingen?
Badge +6
De betekenis van 'leutige dingen' is bij mij ook niet bekend, dus vertel koorelle! 😉
Reputatie 4
Badge +8
Leutig betekent voor mij grappig.

Net niet lollig genoeg om een hoofdprijs lolbroek te winnen,
maar gewoon grappig voor simpele zielen zoals ik.
In het geval van Hyperlapse betekent dat een beetje slapstick achtig filmpje maken.

Stelt niets voor dus.
Gewoon niemendallig leutig.

Snappie het nog? 😃
Reputatie 5
Badge +11
Ahaaa...

Nee..

😛

Reageer