Skip to main content

.

Simyo is afgelopen donderdag 14 april 2017 bij de uitreiking van de CCDNA-Awards wederom uitgeroepen tot één van de meest klantgerichte bedrijven van Nederland. De uitreiking van de CCDNA Awards is een jaarlijks terug kerend event georganiseerd door Consultancy bedrijf BearingPoint B.V., gevestigd in Amsterdam aan de De Entree naast de (Villa) Arena en Novioresearch waarbij door laatst genoemde 13.000 consumenten zijn benaderd voor een onderzoek.



Zie http://www.consultancy.nl/nieuws/13931/12-bedrijven-die-uitblinken-in-klantgerichtheid-customer-experience en http://www.marketingonline.nl/nieuws/dit-zijn-de-12-meest-klantgerichte-bedrijven-van-nederland



Een prestatie om trots op te zijn!
Ja super trots zijn we! We hebben de prijs hier op kantoor staan. Hieronder een foto'tje met Samantha die zo trots als een pauw is.







Even uit nieuwschierigheid... Kende jij de CCDNA-Awards al?



Groetjes,

Caspar
😃 Ja, Casper, ik kende de CCDNA Awards al....:8. Het is een Award die al enkele jaren wordt uitgereikt door mijn werkgever, BearingPoint.
Hi Rico,



Ha, wat grappig! 😃 Dan is 'kennen' wel een beetje zacht uitgedrukt. Het was ook best een uitgebreid onderzoek, dus we zijn super trots!



Groetjes,

Jihane

Reageer