Ik las dat Simyo nu ook in Duitsland aktief is.
Zie bv https://www.simyo.de of https://en.wikipedia.org/wiki/Simyo.
En bij de buren is alles beter, dus met 5g.
Ik las dat Simyo nu ook in Duitsland aktief is.
Zie bv https://www.simyo.de of https://en.wikipedia.org/wiki/Simyo.
En bij de buren is alles beter, dus met 5g.
We mogen het van het moderatieteam binnen dit forum niet meer over xG hebben
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Wat interessant, dit wist ik nog niet. Wat leuk nieuws!
Groetjes,
Ashley
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Wat interessant, dit wist ik nog niet. Wat leuk nieuws!
Groetjes,
Ashley
Slecht voor een bedrijf, wiens core-business communicatie is
Het komt natuurlijk omdat er in NL nog geen 5G is, dan duurt het wat langer voordat het binnen komt
Foei JanD, nu breng je 5G toch weer ter sprake, ik hoop nu maar dat ik niet ‘gebanned’ word door het moderatieteam.
Voor zover ik weet zijn die Simyo’s redelijk onafhankelijk van elkaar. Althans, dat heeft een moderator ooit eens verteld over de Spaanse Simyo.
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Het klopt inderdaad wat
Groetjes,
Ashley
Weet je welke Simyo’s er zijn of waren?
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Momenteel weet ik dat Simyo Nederland, Simyo Spanje en nu ook Simyo Duitsland () actief zijn.
Groetjes,
Ashley
Weetjes over Simyo Duitsland:
Bedankt voor het delen
Bedankt voor het delen
Ik heb het met veel plezier gedaan
Simyo Duitsland maakt trouwens gebruik van het Duitse Telefónica/o2 mobiele netwerk, die een stuk minder is qua dekking dan het KPN mobiel netwerk in Nederland.
Leuk. We wachten met spanning op deel 2.
Simyo in Spanje.
Leuk. We wachten met spanning op deel 2.
Simyo in Spanje.
Daar ben ik vrij recent nog even langs geweest.
Ik zou het niet erg vinden als Simyo.nl net als Simyo.es onbeperkt bellen + 200 GB voor 20 euro/maand zou aanbieden. Die GBs kun je dan ook nog eens 3 maanden sparen!
Hoi
Hierbij deel 2, alle weetjes over Simyo in Spanje!
Let’s Go!!
Leuk, en dank je wel. Ik heb zelf ooit zelf op die site gekeken, maar mijn Spaans is nihil.
Suggestie voor een volgend deel:
5G bij Simyo
Ik weet niet wie de eigenaar is van het merk Simyo, maar de verschillende Simyo bedrijven hebben waarschijnlijk helemaal niets met elkaar te maken, ze opereren onafhankelijk van elkaar en bieden verschillende pakketten aan. Het vergelijken van de verschillende Simyo’s is dus tamelijk zinloos. Ze gebruiken de naam Simyo gewoon onder licentie. Hier in het VK bestaat geen Simyo, maar ik denk dat ik morgen hier makkelijk een Simyo.co.uk bedrijf zou kunnen opzetten met toestemming van de merkeigenaar.
toch leuk om te lezen? Een beetje gezelligheid mag toch wel?
Leuk, en dank je wel. Ik heb zelf ooit zelf op die site gekeken, maar mijn Spaans is nihil.
Hoi
Mijn Spaans ik ook nihil, maar browser Safari of mijn iMac all-in-one vertaald de gehele website in enkele seconden in een Nederlandstalige website.
Want anders had ik de weetjes niet met jullie kunnen delen over Simyo Spanje.
Ik vind het ook erg leuk om te mogen doen!!
Hoi
Hierbij deel 3, wanneer is Simyo ontstaan en wie is de eigenaar van het merk Simyo.
Deel 3 - Geschiedenis van Simyo
Het bedrijf Simyo is in mei 2005 opgericht als een joint venture met E-Plus.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Düsseldorf onder leiding van Nicolas Biagosch, de huidige CEO.
Het succes van de pionier Tchibo eind 2004 (in een 50-50 samenwerking met) en de toetreding van Simyo tot de Duitse mobiele telefoonmarkt begin 2005 werden gevolgd door verschillende vergelijkbare aanbiedingen van andere goedkope providers rond medio 2005, wat resulteerde in een algemene prijsdaling op de Duitse mobiele markt.
Simyo is een merk voor verschillende MVNO's in Europa. In Nederland is het eigendom van KPN. In Spanje is het eigendom van Orange España. In Duitsland werd het in augustus 2024 opnieuw gelanceerd door mobilezone GmbH en Telefonica Duitsland.
Bedankt voor het uitzoeken en delen
Ik heb het ook met plezier gelezen.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.