.

Beantwoord

NL Alert komt niet aan, kanaalnaam?

  • 2 June 2014
  • 1 reactie
  • 2379 Bekeken

Badge
Hallo,

Helaas voor de zoveelste keer alles ingesteld zoals NL Alert het aangeeft... en weer geen sms. :mad:

Toevallig zag ik dat mijn toestel bij de instellingen standaard niet NL-Alert als kanaalnaam heeft, maar gewoon alleen 919.
Dit heb ik dus gisteren gewijzigd naar NL-Alert.

Dus bij mijn dochters (ook simyo)  heb ik de nl alert ook ingesteld..  de 1 net als mij met kanaalnaam NL-Alert, en de ander met 919.

De enige die hier dus net een sms heeft gehad van nl alert... is met 919 als kanaalnaam....

Hoe kan dit?!  Of hebben jullie er een verklaring voor?
Ik heb nu op alle 3 de telefoons maar 919 ingevuld. En hopen dat hij het de volgende keer wel doet.
icon

Beste antwoord door Charlene 3 June 2014, 14:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi Patricia79,

Wat vervelend dat je dat bericht niet vanzelf krijgt. Ik moet eerlijk zeggen dat wij als Simyo daar niets aan blokkeren of beïnvloeden. Ik heb wel gezien dat NL alert een heel uitgebreide website heeft, met een heel duidelijke veelgestelde vragen rubriek. Wellicht kunnen ze je daar verder helpen met de instellingen die je nodig hebt.

Groetjes,
Charlene

Reageer