Skip to main content

.

Goedemorgen Simyo,

al gehoord ? de bewaarplicht is door de rechter naar de prullenbak verwezen!

Waarom krijgen we als klant niets te horen over de acties van Simyo ?

Waarom staat er niets op de website zoals:

"A) We zijn onmiddellijk gestopt met het bewaren van gegevens.

😎 De reeds opgeslagen gegevens zijn gewist."

A moet van de rechter, dus hebben jullie al de stekker eruit getrokken?

B lijkt me een logische consequentie, want mijn privacy wordt niet alleen sinds de rechterlijke uitspraak geschonden maar ook in de jaren hiervoor.

De argumentatie van de opsporingsdiensten snijdt geen hout want het gaat hier om een belangenafweging.

Ik verwacht als klant van Simyo dat mijn belang bij het bedrijf meer telt dan bijv. belangen van instanties zoals het OM e.d.
Ik wil even een juridische kanttekening maken.

De providers krijgen een normaal te achten termijn het vonnis te bestuderen. Ongeveer 14 dagen.

Dit is redelijk normaal. Ook kan de Staat nog in beroep gaan maar of ze dat doen?
Hoi thrax, welkom op ons forum :D



Wat maikel.twinnie aangeeft klopt helemaal, maar belangrijker is misschien nog wel dat het gaat over onze netwerkprovider KPN.

KPN zal, indien nodig, de gevraagde aanpassingen maken. Simyo zal hierin volgen.
Daar heb je wel gelijk in Ernst.

Je kunt de systemen niet op voorhand veranderen.
Daar heb je wel gelijk in Ernst.
True that, Ernst eigenlijk altijd;)

Reageer