.

4G maakt tv-kijken via de kabel tot een hel

  • 8 August 2014
  • 6 reacties
  • 1502 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Blokkerige beeld op je grootscherm televisie, zenders die in het niets verdwijnen en dat allemaal omdat 4G in je stad is geactiveerd. Inwoners van Den Helder klagen massaal over storingen in hun tv-signaal via de kabel en geven 4G de schuld.


De inwoners van Den Helder worden sinds enige tijd zwaar gefrustreerd door nauwelijks te volgen tv-uitzendingen. De tv's geven vaak een blokkerig beeld, sommige zenders zijn plotsklaps verdwenen en klagen bij de kabelmaatschappijen helpt niet. Het zou aan de ingebruikname van 4G liggen door de telecommaatschapppijen. Dat stoort het kabelsignaal.


Lees het hele artikel hier.

Bron: Webwereld

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi franswon,

Ik lees hier voor het eerst over en ik vind het wel bijzonder; signaal door de lucht dat signaal door de kabel verstoort
😕
Is dit een typisch Den Helders probleem, of komt dit overal voor?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi -Ernst, er was al voor gewaarschuwd. De kans zou liggen op 0,35%. Waarom Den Helder zoveel klachten heeft is mij ook niet duidelijk.
Reputatie 5
Badge +11
Den Helder is goed voor ongeveer 0,34% van de inwoners van Nederland. Ze zullen toch niet álle 4G/kabelTV storing naar Den Helder hebben gestuurd 😕
Reputatie 7
Badge +9
Rot voor Den Helder, prima voor de rest van Nderland 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Rot voor Den Helder is het zeker 🙂 Ik hoop dat ze de échte reden achterhalen van dit probleem!
Reputatie 5
Badge +10
Op onze klantenservice pagina is meer informatie te vinden over dit onderwerp.

Wel vervelend dat het in Den Helder zo'n impact heeft.

Reageer