.

Beantwoord

Simyo App werkt niet meer

  • 21 March 2014
  • 10 reacties
  • 817 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Sinds ik de nieuwe update van Apple heb gedaan werkt mijn Simyo App niet meer goed (iPhone 4s).
Zodra ik hem aanzet staat er bij het tabblad Overzicht "Sorry, er ging even iets mis. Probeer het scherm opnieuw te laden." Met een knopje 'opnieuw laden' eronder. Hoe vaak ik hier ook op druk, hij doet het niet. De tabbladen Historie en Facturen doen het wel!

Ik heb de App al een keer opnieuw geinstalleerd en heb meerdere malen geprobeerd in- en uit te loggen, maar het blijft niet werken.
icon

Beste antwoord door Charlene 24 March 2014, 16:56

Bekijk originele reactie

10 reacties

Heb precies hetzelfde probleem met Wolfgang AT-AS45IPS (Android 4.1.1)
Hallo, 

Ik heb een iPhone 5 en ervaar nu hetzelfde probleem (iOS versie 7.1).
Reputatie 7
Badge +9
Ook op mijn Samsung S4 met KitKat doet de app en de widget het nu niet. Komt wel weer goed.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo, 

Ik heb een iPhone 5 en ervaar nu hetzelfde probleem (iOS versie 7.1).


Tot gisteravond had ik hetzelfde probleem maar ik kan nu weer inloggen. Het probleem lijkt dus verholpen.
Badge
Bij mij doet hij het nu opeens ook weer!! Fijn!! Had ik de vraag maar eerder gestuurd i.p.v. weken iedere dag van alles te proberen.
Badge +8
Hallo allemaal,

Het kan voorkomen dat de app het eventjes niet doet. Dat heeft dan meestal met onderhoud te maken. Dit proberen we natuurlijk meestal 's nachts te doen. En dat duurt dan hoogstens enkele uurtjes.
Ik hoop dat het bij de rest ook net als bij A.M. gewoon weer werkt, zoals je gewend bent. :)
Mocht het bij iemand nu niet zo zijn, of langer duren dan een paar uurtjes, dan hoor ik het graag. Wil diegene daar dan ook bij vermelden welke versie van de app op welk type toestel er gebruikt wordt?
Dan ga ik er achteraan :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Beste Charlene,

Bedankt voor je reactie. Dat de App het deed was helaas van erg korte duur.
Sinds mijn vorige bericht probeer ik het soms 10 keer per dag en hij doet het niet.
Het lijkt me niet dat er al dagenlang onderhoud wordt gedaan, dus ik ben benieuwd waar het wel aan ligt.. Ik heb de versie 2.0.1 van de app en een iPhone 4s.

Ik hoop dat je me verder kunt helpen.
Alvast bedankt.

A.M.
Badge +8
Hoi A.M.

Dat is inderdaad wel vreemd. Het is wel een drukke periode, met de facturen nu. Maar ik ervaar zelf helemaal niet wat jij meemaakt. Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart? Dat de app even echt helemaal afgesloten wordt, voor hij opnieuw wordt opgestart?
Ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene
Helaas ik heb ook al dagen lang het zelfde probleem, dat de app niet werkt. Erg vervelend als het om de laatste min/ mb gaat!!!
Reputatie 2
Badge +6
Helaas ik heb ook al dagen lang het zelfde probleem, dat de app niet werkt. Erg vervelend als het om de laatste min/ mb gaat!!!

Hoi Groningen,

Welkom op het forum! :)

Erg vervelend dat ook jij problemen met de app hebt. Zou je een iets uitgebreidere omschrijving kunnen geven van wat er precies niet werkt. Wat zie je? Wat zie je niet? Dan kunnen we daarna kijken of dat verholpen kan worden. Ook verwijs ik je graag naar dit topic, want door onderhoud kan het zijn dat de app nog niet ideaal werkt.

Reageer