.

Beantwoord

pincode nanosimkaart invoeren

  • 29 November 2012
  • 6 reacties
  • 503 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik probeerde zojuist mijn (geactiveerde) nanosimkaart in mijn iphone te doen.
Hij herkende hem en vroeg om de pincode.
Ik had al op mijn simyo gezien dat mijn pincode was veranderd.
Dus ik probeerde mijn nieuwe pincode. (die had ik voor me in beeld op mijn laptop op mijn simyo)
Toen ik die code intoetste bleek dat niet de goede code te zijn.
Oke, dacht ik, dat kan, misschien heb ik een typfout gemaakt.
Dus ik probeerde het nog een keer, heel nauwkeurig precies de juiste cijfers.
Maar dat was weer fout.
Ik had maar 3 pogingen, nu dus nog maar 1.
Mijn vraag is of ik mijn vorige pincode moet invoeren, oftewel de oude, voordat hij werd veranderd?
Of een andere code?
Ik wil dit graag zeker weten omdat ik nog maar 1 poging heb om de goede code in te toetsen.
Het is dus erg belangrijk dat ik het niet nog een foute code intyp.

Ik hoop gauw antwoord van jullie te krijgen.
Ik heb al meerdere problemen bij jullie gehad, en nu ook nog eens dit.
Het is echt heel vervelend en ik hoop dat jullie het begrijpen en mij gauw kunnen helpen.

Jolijn
icon

Beste antwoord door Jolijn111 1 December 2012, 12:08

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Ik heb zojuist mijn oude code ingevoerd, die ik had gekregen voor mijn (Gewone) simkaart en microsimkaart in het startpakket.
Ook deze deed het niet.
Ik kreeg toen 10 pogingen om de juiste pukcode in te voeren.
Ik probeerde de pukcode die op mijn simyo staat.
Dat werkte want ik kon toen een nieuwe pincode invoeren.
Dat deed ik.
Maar toen kwam ik weer terug bij het begin en stond er in het scherm: voer pukcode in, nog 9 pogingen over.
Ik snap er nu  helemaal niets meer van, en ik hoop dat jullie mij gauw kunnen helpen
Ik kan mijn iphone nog steeds niet gebruiken en het is heel frustrerend dat de pincodes die mijn simyo staan het niet doen.
Badge
Ik wou nog een keer de pukcode van mijn simyo invoeren en het opnieuw proberen.
Alleen toeste ik per ongeluk maar 3 cijfers in en wou ik daarna op backspace klikken omdat het laatste cijfer fout was.
Toen klikte ik dus per ongeluk op oké in plaats van backspace.
Ook toen kwam ik blijkbaar in het scherm van 'voer nieuwe pincode in' wat ik heel erg raar vond omdat dat natuurlijk nooit de goede pukcode was geweest.
Ik concludeer hieruit dat je blijkbaar na welke pukcode dan ook te hebben ingevoerd terug gaat naar het scherm 'voer nieuwe pincode in'
Ik kon nog op annuleer klikken dus ik heb nog steeds 9 pogingen over.

Ik hoop dat julllie gauw reageren en mijn probleem kunnen verhelpen.
Badge
Ik heb het nog een keer geprobeerd met de pukcode van mijn simyo.
Ik voerde de pukcode in, en mocht toen een nieuwe pincode invoeren.
Hij zij daarna: 'foute pukcode, nog 8 pogingen over'
Badge
Het probleem is waarschijnlijk verholpen.
Ik  heb gebeld naar de klantenservice (30 minuten gewacht)
Het probleem uitgelegd, en toen bleek dat de codes op de site gekoppeld waren aan een andere nanosimkaart. (inplaats van die ik in mijn iphone had)
Ik had er namelijk 2 besteld (waarom ik dat had gedaan? hier is de link: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/nanosimkaart-aanvragen-7130/ )
Nu zullen als het goed is binnen 1 uur de nieuwe (goede) codes op mijn simyo staan.

Ik hoop dat ik over 1 uur eindelijk mijn iphone kan gebruiken.
Fingers crossed! want je weet het maar nooit met simyo...
Badge
De codes stonden niet na een uur op internet, erg vervelend.
Dus toen heb ik maar nog een keer naar de simyo klantenservice gebeld.
Kreeg toen iemand aan de telefoon die meteen voor mij de juiste codes van de juiste nanosimkaart doorgaf en die codes werkte.
Na een tijdje werden die juiste codes ook op mijn simyo gezet.

Nu, eindelijk na 2 weken kan ik dan mijn iPhone gebruiken.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jolijn111,

Vervelend dat het zo is gelopen. Ik kan me voorstellen dat je zo'n telefoon snel wilt gebruiken. In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling.

Groetjes,

Alex

Reageer